• tingeling2

-5 kg

Kroppen är lustig på såvis att efter ca 8 veckor har den vant sig vid en viss träningsform och då är det bra att förändra lite i sin träning.

Kör man på på samma spår alltför länge utvecklas man inte. Div man går inte upp men resultaten kan utebli. Så om man kör mycket klasser, ex step eller dance kan det vara bra att köra bara styrka varvat m promenader. Det är himla lätt att fasta i ett spår helst eftersom dessa konditionsklasser är OTROLIGT roliga!

Själv har jag åkt på en dunderförkylning och får lägga all träning på hyllan för om 10 dagar smäller det!!!!!

• tingeling2

Tack! Jag tar det lugnt nu. Ungarna på dagis och skola och jag sover middag..

Provade klänningen en snabbis i tron på att jag skulle få hem den idag.. Den är förstor igen... Får sys in igen.. Detta är knäckande. Jag beställde i str 40 och nu sa han till mig att han får sy in den till nästan en 34:a. Bara jag hinner få den klar till nästa lördag!!!!

SÅ var rädda om er, vad som hänt med min ämnesomsättning vet jag inte? Äter mer än någonsin.

Sommargrönt skrev 2008-05-28 13:26:30 följande:
    Tingeling2: Gifter du dig om 10 dagar? Är du inte nervös? Jag hade spruckit tror jag...Krya på dig ordentligt då!
  • tingeling2

ellerhur.. Min hjärna fattar nog inte riktigt vad som hänt.
    Men jag känner att jag ändå hänger kvar här lite till och det är ju som sommargrönt skriver. Nu stundar ju sommar, sol, grill, vin...

De ringde precis från Redmanns och sa att klänningen var fixad, redan!!!! De är grymma!!

Åker i morgon och hämtar hem den. Så kan jag prova den på kvällarna när alla lagt sig. Är ni oxå så här knäppa?

Mikabella skrev 2008-05-28 14:50:55 följande:
    Oj! Du måste var pluttis nu då ju! Då kanske du inte får vara med här längre 10 dagar kvar! Sååå spännande! tingeling2 skrev 2008-05-28 14:27:18 följande:
  • tingeling2

Hvidbrud: Vad kul!!! Ja det är otroligt att bli så KÄR i lite tyg börjar bli nyfiken. Kan du inte lägga ut lite bilder i ditt galleri?.. Nu är det bara 8 dagar kvar..

Kämpa på nu!!!

• tingeling2

Hvidbrud: Du måste göra galleriet synligt för oss. Det gör du på din sida under verktyg och där om du skrollar ner kan du markera det du vill skall vara synligt på "Din sida". Jag är nyfiken på din klänning!!

• tingeling2

sommargrönt: När var det som du skulle gifta dig? Är det snart? Spännande med klänningen!

• tingeling2

Hvidbrud: Jättefin klänning!! Och vad kul att komma in i ditt galleri! Det är svårt att låta den vara! Går och kikar på den varje dag nu!

Sommargrönt: Oh.. då börjat det närma sig. Det går så fort!

Vi skall ha western tema och jag skall ha en liknande klänning som den på bilden fast brun.. Låter kanske inte så kul, men den bruna färgen är fantastisk och bättre blir det nu med lite solbränna!

Gifter mig på lördag och efter det skall jag lägga in bilder i mitt galleri så ni skall få se!

• tingeling2

Styrketränar du eller? För det är så ifall man kör hårt så samlar kroppen på sig vätska och det syns ju på vågen. Drick MYCKET vatten så skall du se att vågen pekar nedåt igen!

Fall inte för glassen!! Kämpa på!!

Sommargrönt skrev 2008-06-03 08:33:43 följande:
    Åh, ni försvinner allihop. :( Det blir bara lilla jag kvar. Som för övrigt tränade ihjäl mig igår och hade gått upp i vikt idag. Nu slänger jag snart bort vågen och äter 2 liter glass!
  • tingeling2

Ha ha ha!!

Ibland får man lida.....

Sommargrönt skrev 2008-06-03 10:51:47 följande:
    Det är ju lätt att låta bli glassen med det här vädret...
  • tingeling2

oh.. Förlåt, kunde inte låta bli att skratta.

Kämpa på, ge inte upp! Det finns så mycket i livet man kan njuta av. Det behöver inte innehålla kalolier.

Sommargrönt skrev 2008-06-03 13:07:28 följande:
    Tingeling2: Lätt att skratta när man bara har ett par dagar kvar innan bröllopet. Jag får inte njuta av sommaren förrän i augusti! ;)
  • tingeling2

Hejsan!!!

Jo jag nådde mitt mål! Jag är super nöjd. En underbar vigsel och hejdundrandes fest!! Mina bilder har jag dock inte fått ännu. De dröjer nog några dagar till. Jag har bara ett smakprov från festen i mitt galleri, där jag dansar med min moster! Så fort jag fått mina bilder skall jag lägga in dem.

Denna dag var mitt livs bästa, önskar att den aldrig tog slut!

Dansade på gruset så dammet yrde och senare på natten var jag askgrå ända upp till min midja!! Ha ha ha ha! De var de nya underkläderna!

Hvidbrud skrev 2008-06-10 11:33:42 följande:
    Någon som hört nått om tingelings bröllop? Nådde hon/du målen? Berätta!!!
  • tingeling2

TACK!!

Hvidbrud skrev 2008-06-11 11:57:05 följande:
    Åh, vad fiiin du var! Det ser ju onekligen ut som om ni hadde det jätte kul! Och formen har du verkligen fått ti11!Lycka till!
  • tingeling2

Tack Sommargrönt!!

Jag skall som sagt lägga in mer bilder. Det är alltid inspirerande att se andras bröllopsbilder. Det jag kan sakna är bilder från festerna, vilka oxå kan vara kul att se!

Tänk vad kul ni har framför er... Så kämpa på nu!!!

Kram

• tingeling2

oh, vad kul hvidbrud!! Grattis! Det är så viktigt att klänningen sitter perfekt denna dag!

• tingeling2

Hejsan tjejer!!

Nu har jag uppdaterat mig på tråden och ni är SÅ duktiga!! Lite bus och fusk är ok!

Och sommargrönt, du GÅR INTE upp pga EN glass! Jag förstår hur du tänker. Men du har sån kontroll nu så en glass på helgen går du inte upp av. Tänk på hur du kanske "svullade" vissa helger (det gjorde iallafall jag) innan VK och med den kollen du har nu så äter du otroligt kontrollerat!

Jag har trots snaps, vin och nån godis inte rört mig en decimal på vågen. Den står nu på 62,4kg till mina 173cm! Nu gäller det i veckan att jag är duktig så kanske man kan slappa lite till helgen igen!

Ha det gôtt!

• tingeling2

Oh, tack mikabella! Hoppas ni hade det trevligt på bröllopet!

• tingeling2

Ohh, vad ni är duktiga!!!!!

Det verkar som ni alla har kommit igång ordentligt nu!

Hvidbrud: Jag känner igen mig.... Det händer grejer med kroppen för en del när det börjar dra ihop sig för bröllop. Precis som att kroppen går på högvarv och förbränner allt. Men jag är övertygad att du kommer vara VACKER SOM EN DAG och jag längtar efter att få se lite bilder!

Mikabella: Du är ju som ett litet energiknippe nu, jätteinspirerande! Go with the flow!

Kul med lite nytt folk här!

Svar på tråden -5 kg