• Mikabella

-5 kg

Haha det är sant. Är så arg bara! Har byggt muskler i 5 veckor nu o tycker jag borde börja tappa snart. Grrr...Siktar alltid för högt och ställer riktigt höga krav på mig själv. Enda sättet att hålla disiplinen och det bästa sättet för mig att motiveras till att fortsätta... Vet att 3 är lite väl högt, vet i bakhuvudet att 1,5 är vettigare Har vägt samma i 6 veckor nu! Inge kul...Ja muskler väger mer, men det börjar bli tråkigt nu. fattar nadas..Måttbandet visar inte mindre det heller....Tack för pep Sommargrönt. Får sikta på 3 kg till 19 juli istället

Dumma glass...Fast man måste få fuska lite ibland.

Sommargrönt skrev 2008-06-23 09:59:34 följande:
    Tips?! Glöm 3 kg på en vecka...Hitta ett annat Chanelfodral :)Sorry, men jag har inget bättre tips. Visst kan du gå på pulverdiet och bada bastu hela veckan men är det värt att gå upp 5 kg efteråt? Det är ju inte DITT bröllop...Låt nu inte en kortsiktig händelse skugga ditt långsiktiga mål!Jag åt förresten glass igår och istället för att få skriva in ett helg kg viktnedgång på Viktklubb så får jag nu bara skriva in 4 hg...*svordom*
  • Mikabella

Haha en frukt ätande häst. Gulligt Min senaste häst gillade bananer!

Fuskis hammerman! Om jag äter typ 2 godisar går jag upp 8 kilo! Minst!...eller kasnek inte riktigt, men nästan. Min vikt står fortfrande stilla! Grrr. Är verkligen duktig!! Går 15000 steg per dag, 200 situps o lika månag rygglyft per dag. ja jag vet att muskler väger mer än fett, men måttbandet rör sig inte det heller! Fettet klamrar sig fast på mi n kropp o vägrar vika hädan!! Äter Riktigt DUKTIGT! Nada godis, chips, läsk, kakor eller skit! Oki ett glas vin går ju ner emellanåt, men det måste jag faktiskt få unna mig! Min fettdepå på magen kanske kan vara bra om det bli istid igen, men det känns ju ganska avlägset...

• Mikabella

...men för att inte verka för gnällig får jag ju lägga til att mina spiror til ben är riktigt läckra ...och så är jag väldigt glad i hjärtat Hihi

• Mikabella

Oj oj oj...jag har syndat...med vin...flera glas..och cocktails...knasigt..ställer kl på 7.00... 15000 steg innan jobbet!!! ...hoppas att huvudvärken går att övervinna med en tidig treo... Kram på er!! Vet ni vad...mamma har bokjat en dotter/mama helg i Lissabon 14-17 augusti... Hon är såååå söt!!

• Mikabella

Så nu var det gjort. 14898 steg! Härligt!! Sverige är ett underbart land. Tänka att komma ner på stranden 0700 på morgonen o upptäcka att det bara är jag där! Solen bryter genom molnen och vinden stänker saltvatten i ansiktet! Det är ju helt fantastiskt! Kilometervis med strand och bara en liten Mikabella!

ja du Sommargrönt...glass och cocktail är fina saker...Någon last måste man ju få ha Annars blir allt så tråkigt. Lite glass har inte dödat någon Tittade på dina bröllopskort igen...Du är sååå söt!

Längtar till Lissabon! Är VÄRLDENS bästa partystad ju!!! Jippi!..och vackert är det! Ni kommer få en kalas resa ju Hvidbrud.

Åh vad jag är glad att ni finns. Ni är så gulliga!

• Mikabella

...Detta skulle det ju stå Tingeling framför ju...

Mikabella skrev 2008-06-26 08:54:59 följande:
    Tittade på dina bröllopskort igen...Du är sååå söt![/citat]
  • Mikabella

Fy för mörka grottor! Låter inget kul! Kramar på dig

Sommargrönt skrev 2008-06-26 10:07:11 följande:
    Mikabella, tack för att du inspirerar till dagens träning. Från jag slog upp ögonen imorse så har jag ältat att jag måste ut och springa idag. Ska försöka tänka på den vackra stranden med saltvattenstänk istället för mörka lilla jag som kryper runt i mörka grottor... ;)
  • Mikabella

Åhhh dumma jycke!! Blir sååå frustrerad av sånt! Stackars lilla kise katten Haha det måste faktiskt sett lite gulligt ut..Hunden super glad o lekandes, du hojtandes o springades och den lilla katten skräckslagen i trädet. Stackars dig. Men som du säger...motion blev det!

Idag får det räcka med cykelturen till och från jobbet. 13km. Sen vilodag. Ska på bröllop imorgon...Bara ett problem!! Kan inte välja vad jag ska ha på mig! Ni som är så duktigt...Litet guldfärgat fodral eller midnattsblå sidenklänning med djup v-ringad rygg? Svarta Gucci pumps får det bli till och en liten svart kuvertväska...Lockigt hår ala Monroe och fransk manikyr på naglarna...eller någon snyggfärg kanske? Ush har alltid sån beslutsångest! Hjälp!

• Mikabella

Tack tjejer. Ni är så gulliga. Jag är riktigt riktigt blond..blå ögon..ni kan tjuvkika i mitt galleri Den blå är långärmad. Skönt nu när det ser så molnigt ut...Ska till mama ikväll o få ögonbrynen färgade o plockade och faktiskt en frank minikyr

Lite OT det här kanske, men ibland blir det ju så... Kramar er!!

• Mikabella

Hej hej. Jag har varit så inne i min träning att jag nästan glömt att skriva. Går väl sådär bra. Pendlar hela tiden mellan 56-ibland upp till hela 58! Är så segt. man bli jättte glad o peppad när man väger sig o ser 56...dagen efter 58...Grrrr! Måttbandet hjälper inte det heller...Samlar väl på mig mycket vätska. Har blivit lite fastar i hullet o konditionen har verkliegn blivit bättre. Har lite ont i höftböjaren efter mitt nya mål på 15000 steg per dag. ber till gudarna att det inte är en inflamation...

Hur går det för er?

Svar på tråden -5 kg