-5 kg
Tingeling2: Gifter du dig om 10 dagar? Är du inte nervös? Jag hade spruckit tror jag...Krya på dig ordentligt då!
Tingeling2: Gifter du dig om 10 dagar? Är du inte nervös? Jag hade spruckit tror jag...Krya på dig ordentligt då!
Tingeling2: Oj, du måste vara jätteliten...Men se det positivt, nu kan du ju äta som en häst under en eventuell bröllopsresa! Man bränner väl mer när man är nervös för att kroppen är på helspänn? Och är man förkyld går det ju åt mer energi också för att försvara kroppen...Önskar jag var i dina skor... :)
Välkomna Hanjoh och Sofiafeb2009!
Mikabella: Ja det kom ju från rätt mun, fröken jeans i storlek 27! ;)
Jag kanske borde vara ensam kvar!
Jag har inga kläder att prova än...Men jag drömmer en massa sjuka drömmar hela tiden, att jag är tillfångatagen av tyskar och ska gasas ihjäl, att min blivande får dödsstraff, att någon sprutar citronsaft på min klänning...kan inte sova bra...
Och vågen, den lilla skiten, den står bara still...ojojoj...Men midjemåttet har minskat en cm, tror jag. Hur vet jag att jag inte drar åt lite hårdare bara för att det ska se mindre ut? *ångest*
Hvidbrud: Grattis! Låter som att du hittat DIN klänning! Och visst får sådant en att få lite extra lust att hålla formen. Jag har precis tittat på gamla semesterbilder där jag var betydligt mindre...*suck*
Lite skönt att höra att fler än jag tagit paus från träning och sunt leverne i helgen. Men jag börjar undra om vågen har hakat upp sig för den går varken upp eller ner. Om en vecka ska jag prova min klänning innan sömmerskan syr klart den...Sen finns det bara plats för små justeringar och jag har 4 kg kvar innan jag är nöjd...Åh...vad ska jag göra? Vill ju inte råbanta, då går jag alltid upp igen...Men vill inte se ut så här när jag gifter mig...
Hvidbrud: Vilken fin klänning! Du kommer vara så vacker! Ska försöka tänka positivt...det släpper snart som min blivande säger tröstande hela tiden...
Tingeling2: Den 9 augusti. Sömmerskan går på semester hela juli så klänningen ska vara klar innan. Så ska jag bara dit en gång samma vecka som bröllopet och prova så kan hon fixa längden och eventuellt sy in den lite...Men då kan jag ju inte ha minskat en massa cm...det blir för mycket jobb och svårt när det är brodyr på...
Min klänning är förresten vit med grön rygg och vit brodyr...Jag gillar grönt. :)
Åh, ni försvinner allihop. :( Det blir bara lilla jag kvar. Som för övrigt tränade ihjäl mig igår och hade gått upp i vikt idag. Nu slänger jag snart bort vågen och äter 2 liter glass!
Nej, jag styrketränar inte. Har inte ork till alla former av träning. Varvar skogspromenad med springning och step up. Igår var det step up. I och för sig så ingår det ju 15 minuter styrka i slutet...
Det är ju lätt att låta bli glassen med det här vädret...
Tingeling2: Lätt att skratta när man bara har ett par dagar kvar innan bröllopet. Jag får inte njuta av sommaren förrän i augusti! ;)