-5 kg
Nä. Jag vet. Sol och bad och underbara kvällar på altanen (med glass och drinkar...och....nä just det... ;)
Vattenmelon och jordgubbar here I come!
Nä. Jag vet. Sol och bad och underbara kvällar på altanen (med glass och drinkar...och....nä just det... ;)
Vattenmelon och jordgubbar here I come!
Jag förstår inte vad som händer med mig. Nu har midjemåttet minskat 2 cm till, alltså totalt 4,5 cm. Men vågen har inte rört sig ett enda litet hg de två sista kilona. Visst tränar jag, men det har jag gjort jämt så det kan ju inte vara två kg muskler till...I så fall skulle jag vara typ rambo snart och det är jag INTE. ;)
Mikabella: Hihi, vad roliga vi är! Ångrar att jag inte mätte själva magen nedanför midjan, det är ju den jag vill ha bort mest. Nu inbillar jag mig att den inte blir mindre heller bara för att jag inte har något att jämföra med...*Suck*
Jag hade hellre tagit där du mätt! Det är ju där man är störst man vill att det ska försvinna, inte där man är smalast! Jaja...i helgen ska vi bila till Sthlm och gå på Celine Dion konsert! Får lyxa med goda sallader och undvika hamburerställena...Trevlig "sund och hälsosam" långhelg all!
Hur har långhelgen gått för er?
Jag har ätit glass och druckit för mycket läsk. Men vågen står ju still som om man klistrat fast den...Så det spelar ingen roll ändå...Men i och med att helgen förflutit utan ett hg uppgång och jag har en oerhört häftig Celine Dion konsert i bagaget så SKA jag ner denna veckan! Under 71 kg innan fredag, annars...annars...ja, jag vet inte, men ändå :)
Och hur går det för ts?
Åh, vad fin du är! Lycka till med att hålla målet nu! Kram
Jag hade gått upp idag. *Suck* Vet inte vad jag gör för fel. Vågar snart inte äta alls. Eller har min kropp ställt in sig fel så jag borde äta mer eller träna mindre? Jag har ångest. Jag vill ju kämpa och jobba på. Men det är inte så lätt när ma inte har en aning om man kämpar åt "rätt håll"...
JAAAAAAAAAAAAA! Helt plötsigt i morse hade vågen hoppat ner, inte bara det jag gått upp i veckan utan ett kg till! Så nu har jag kommit drygt halvvägs! Jag måste vara ett UFO! Men wow wilken sporre inför helgen! Nu vill jag inte ens slicka på en glass. Ska grilla gott med bara sallad och tsatsiki till istället för potatis och unna mig lite gott att dricka. Och träna och springa och...Oj vad motivationen kom tillbaka!
Angående sockret så äter jag aldrig färdiglagad mat nu just för att man inte har en aning vad det är i den. Det smakar likadant som det man gör hemma men nog sjutton har de stoppat i något onyttigt i ändå...
4 bitar is nothing baby! Tänk, vi har stått still samtidigt hela tiden och nu har vågen hoppat ner för oss båda samma dag! Vi måste vara själsligt sammanbundna. ;)