Äntligen fredag del 13!
ett...
ett...
jämnt...
nummer! MOUAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA!!!
Rakt framför snoken på er!!!
*rocky i bakgrunden*
Och lilla Janos är online ser jag...
Hehehehehheheeee!!!
Har du vägarna förbi stora staden så vi kanske kan träffas när du åker ner?
Ååååh, sushi!!! mmmmmmmmmmm... E har lekt med sin mammas dator idag. Hon lyckades nästan förstöra mellanslagstangenten. Man får slå väldigt, väääldigt hårt på den för att den ska reagera.
Det fick mig att inse att hon har väldigt dyra leksaker
Tja kanske... Hon har ju snart förstört den här, så hon kan ju ta den
Fast å andra sidan är det nog så att får hon en egen är det inte lika kul längre. Hon har även spanat in min mobil, så den får man se till att den är på betryggande avstånd från den lilla förstörelsemaskinen
Hilde. Det är
väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt
Dumt att röka!
sa jag att det är
väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt väldigt
dumt??
NÄhäpp, nu ska det gosas med maken i soffan. Ett glas vitt vin och så ska jag ta mig en cigg. Mycket dumt!! Borde sluta så inte E lär sig några såna dumheter!!!!
Gosigos på er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!