• Gable

Äntligen fredag del 13!

Jaaa, det är jättekul att shoppa bebiskläder! Finns så mycket fint!

• Gable

Hej MC, det var lääääänge sen sist!!

• Gable

Hej Apg! Hur går det med bilkörandet?

• Gable

anne på grönkulla skrev 2008-05-18 20:37:58 följande:

Jodå, det pysslar jag nu med lagligt tom! Dvs jag klarade uppkörningen, för 2 veckor sen idag! Men jag bangar fortfarande ur bigtime på att byta fil i trängsel...
    GRATTIS!!!!

Jag får fortfarande ångest när jag ska klämma mig in mellan 2 bilar i en annan fil och jag har väl haft körkort i snart 20 år.

Jävlar va gammal jag är
  • Gable

anne på grönkulla skrev 2008-05-18 20:40:03 följande:

o så funderar jag på vad jag ska bli när jag blir stor...
    Hemmafru?

Det funderar jag starkt på
  • Gable

Hur länge skulle du vara där borta i längstbortistan? Är det därför du har börjat fundera?

Att vara mammaledig kan jag annars rekommendera, det är rätt trevligt faktiskt.

• Gable

Absolut! Man ska inte skaffa bara för att skaffa eller för att andra förväntar sig det.

Jag hade 30-års kris när jag var 25, det är alltså inte alltid säkert att den kommer exakt på 30-årsdan

• Gable

Päh! 1 tand... E har 3

Fast å andra sidan kan hon varken gå eller krypa så det jämnar väl ut sig i slutändan.

Har varit ute i skuggan hela dagen, det är nog bara jag som lyckas bränna mig även där. Aj aj aj!! *tröstar mig med lite glass*

• Gable

Åhej, upp ur källaren nu! Det är kallt ute och värre blir det här nere i den råa källaren.

Har shoppat *ännu mera* kläder till E idag. Hur mycket kan ett barn tänkas behöva?! Snart är det dags för Polarns rea... Dit måste ju fru G

• Gable

Lön är trevligt. Jobba är inte trevligt.

:

• Gable

Snokade på Janos blogg - stora killen!! Håller med, tänder är INTE roliga. E har snart fått 5... När hon äntligen slutar gnälla så tar det några dagar och sen är det dags för en ny... Hur många får dom egentligen?!

Hilde, vad har hänt med er blogg? Jag kommer inte in där öht!

Apg, moucho money!! Du måste ha känt dig rik

• Gable

20!?

OMG!!!!!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej Äpv!!! Länge sen sist! Hur är det med er? Tänkte på dig häromdan.

TREVLIG MIDSOMMAR på er allihopa!

• Gable

Hej Apg! Är det bara du och jag som nattsuddar?

• Gable

Janos - absolut!!

Maken jobbar bara denna vecka, sen ska han vara hemma... Samtidigt som mig... Han kommer att inse vilka sötebrödsdagar jag har med E...

Jag som gnäller på kvällarna och säger - jag är trött, får jag sova, mata mig, låt mig få vara i fred o pilla mig i naveln

• Gable

Alltså jag ska pilla mig själv i naveln. Han ska inte dit öht!

Svar på tråden Äntligen fredag del 13!