Äntligen fredag del 13!
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Tjenare. Efter hyfsat skrivförvärv idag så kan en lite nöjdare och gladare Hilde titta in här
Inte för att jag gjort några stordåd... men många bäckar små stjälper stor tå.... eller nåt i den stilen
Ha det gott!
hmm jag är långt ifrån färdig! Men idag fick jag iallafall lite grepp på vad jag vill med detta. Tappade bort det ett tag i jakten på de perfekta formuleringarna. Man kan verkligen bli helt stelfrusen i hjärnverksamheten när man försöker vara vetenskaplig... bättre att försöka bena ut vad man själv vill....
Hejsan
Om ni känner er lite porriga ska ni ta o kolla in det här huset!! Måste vara någons kinky dröm... 65m2 spegelhus för 4,8 mille
www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/158362
Janos det är bara att testa massor av nappar på flaskorna. Många nappar gillar de inte alls och vissa kanske kommer funka kanon. Min tös gillar Eska-nappar med skåra och ratar allt annat. Medan hon ammade var hon inte alls förtjust i att ta flaska, det kom först senare. När jag ammade gav jag henne ett grötmål på kvällen innan läggdags för att få henne rejält mätt. Välling började hon med sent.
Tackar Janos Jag glömde föresten att säga att det gäller detaljplanelagt område... ni som bor ute på landet får göra kuillar bäst ni vill antar jag
Hejsan gott folk. Jag kan inte sova Maken fick nyss åka iväg och släcka skogsbrand.
Vanligtvis brukar jag kunna stänga av vad gäller hemskheter på TV, m.m. men nu är det en grej som jag tänker på hela tiden. Jag mår riktigt dåligt av den. Det är den där tjejen som blev instängd av sin pappa i över 20 år och fick en massa barn med honom. Att en människa kan skapa och förvalta så mycket ondska... jag begriper det inte! Det finns mycket man kan stänga av och sluta tänka på, men det här går inte. Jag försöker att inte läsa om det, det som sänds på vanliga nyheterna räcker för min del. Jag kunde inte låta bli att tänka på om det finns fler kvinnor som lever så. Att kvinnor far illa och utsätts för förnedrande behandling är ju inget nytt iofs, men det är så fruktansvärt när det får sådana här dimensioner.
Ojdå... hoppas jag inte förstörde stämningen totalt!
Ja ja... jag är muntrare idag.