• Ladylike

Förlovningsring med stenar?

Jag vill ha en förlovningsring med stenar. När jag varit ute och tittat säger alla guldsmedsbutiker att förlovningsringen ska vara slät. Men jag VILL ha bling bling redan nu! Kan man det eller kollar folk snett på en då ?

• Svar på tråden Förlovningsring med stenar?
  • Vinterbruden 08

Jag har 17 diamanter i min förlovningsring.. Går alldeles utmärkt

• Tooticki

Jag har 15 briljanter i min förlovningsring. Kör hårt!

• Indil

Jag har 3 diamanter och mönster i min förlovningsring.
    Huvudsaken är ju att Du trivs med den. Du kommer ha den resten av livet.

• Joji

Min förlovningsring är förvisso slät, men du ska göra som DU vill. Låt ingen guldmsmed stoppa dig från att välja den ring som just du vill ha!

• måjs

Jag har också diamanter i min förlovningsring. Jättefint ju.

• Monken

Självklart kan du ha stenar i din förlovningsring. Det är ju du/ni som bestämmer hur det ska vara. Ingen annan!

• Mrs Mommy

I min förlovningring finns det totalt 1,04ct
    Vad har du varit i för butiker?
    Min guldsmed sa att hos dem var det ovanligt att tjejen beställde ring utan stenar.
    Det har ju tom nästan blivit modernt att killen också ska ha stenar i ringen

• Joji

Mrs Mommy skrev 2008-04-04 19:15:07 följande:

Min guldsmed sa att hos dem var det ovanligt att tjejen beställde ring utan stenar.Det har ju tom nästan blivit modernt att killen också ska ha stenar i ringen
    Fast var det för förlovningsringar? Jag vet att det är så med vigselringar, men... I så fall är det en intressant utveckling!
  • MissDevout

Jag har oxå diamanter i min förlovningsring, tre st. Gillar man stenar så gör man!

• Mrs Mommy
    Joji skrev 2008-04-04 19:19:23 följande:
    Mrs Mommy skrev 2008-04-04 19:15:07 följande:
    Fast var det för förlovningsringar? Jag vet att det är så med vigselringar, men... I så fall är det en intressant utveckling!
    Ja och sedan i vigselringen också, som jag
    Vi köpte våra hos Artinian`s och de säljer mest egentillvekade smycken och ringar. Kanske de som beställer släta är mer benägna att gå till Guldfynd eller liknade

Min man har ju också diamanter i sin ring
Svar på tråden Förlovningsring med stenar?