Vasa- brudar?
Vart har ni tagit vägen? Är det någon som är här inne mera? Hur långt har ni kommit i planeringen? Någon som hört något om nån danskurs???
Vart har ni tagit vägen? Är det någon som är här inne mera? Hur långt har ni kommit i planeringen? Någon som hört något om nån danskurs???
Jag har köpt min klänning. Ska lägga bild i galleriet.. Har även köpt skor, krona och slöja. Påsar till ris och askar till presenter åt gästerna är inhandlat! Skulle behöva gå på danskurs, ingen av oss kan dansa, tyvärr! Buketten ska fixas, fotografen är bokad, inbjudningarna ska skickas men det blir först i juni. Många småsaker kvar... men det största är åtminstone klappat och klart.
Jag köpte klänningen i seinäjoki, på rosamor. Bra betjäning och många snygga klänningar. Det bästa var att man kunde delbetala klänningen.. känns ju inte så dyrt då..Har tittat på många klänningar men det bästa med den här var att den var mycket lik den Maggie Sottero klänning jag tittat på innan jag började åka runt o prova. Perfekt!
Buketten ska jag nog så småningom beställa, vet inte riktit ännu vem jag ska beställa den av bara..Min bukett finns oxå i mitt galleri..den beige/cremefärgade. Åtminstone nånting liknande har jag tänkt mig. Vi ska ha Paschinsky som fotograf, studiofotografering, minns inte priset exakt men runt hundralappen nånstans var det tror jag.. Sen har jag en kompis som älskar att fota som kommer att vara med från morgon till natt och fota ALLT! Från sminkning och påklädning till den sista dansen.. Har pratat med hennne så vi ska oxå försöka ta lite roliga och annorlunda foton ifall studiofotona inte blir som man tänkt sig. Har du skaffat alla kläder och smycken o sånt?
puff
'
Var och kollade till Hovisepät idag, tror jag hittade dom jag ska ha.. Måste ta med kronan och åka dit igen för att kolla att det passar tillsammans.
Jag tyckte inte alls om Haavemaas betjäning..Råddigt värre tyckte jag! Vi hade bokat tid, men fick vänta, sen när det blev vår tur yrade hon runt och när jag provade en klänning med MASSOR av spets (som enlig mig och väninnan blev alldeles för mycket tillsamans med min maffiga slöja) tyckte hon att den var heeelt perfekt.. Som alla andra klänningar jag provade där. Även dom som inte satt överhuvudtaget var ju MIN klänning.. Usch!Så dom fick ingen ros i mina ögon.. Men det är ju alltid olika! Ska sätta i en bild (dålig) när jag har på klänning, krona och slöja i mitt galleri så kan du ju kika o se vad du tycker!
Köpte mina underkläder idag. Blev bh, trosor, strumpehållare och ett strumpeband. Riktit snygga! Inte för lite och inte för mycket!
Skor har jag köpt från Shoe stop när vi åkte förbi härom dagen. Borde fotografera dom och sätta in bilden... hmm. kanske imårn.
Vad blev det för klänning då?