• Ilbäcksan

ÖREBRO-bröllop 2008 nr 2

Kontakta Göran på Vig inredningar, han kanske kan köra er i limousin, det ska han göra på vår bröllopsdag! Inte så dyrt heller.

lillan31 skrev 2008-06-02 06:51:07 följande:
    Ni måste hjälpa mig att tipsa om transport. Det är sååå kort varsel nu eftersom vi gifter oss på lördag. Vi skulle använt pappas bil....men planen sprack och nu vet jag inte vad vi ska göra med transportdelen....vi kan ju inte direkt cykla...HJÄÄÄÄÄLP
  • Ilbäcksan

Japp, det blev en hel drös extra på bröllopskontot, fast jag hade redan räknat med pengarna, så det blev ingen glad "överraskning"

Waersta skrev 2008-06-04 08:08:57 följande:
    Har ni fått skattepengarna? Jag tog ut nästan allt och har lagt i kuvert och skrivit på vad de ska gå till.
  • Ilbäcksan

Av någon konstig anledning så lyckas alltid skattepengarna vara "spenderade" innan jag fått dem, så jag får sällan njuta av dem utan att de är märkta på något sätt :( Men så är det, hade de inte varit märkta den här gången så hade jag inte blivit gift, så något positivt för det ju ändå med sig ;)

• Ilbäcksan

Jag har också haft mardrömmar, dels att jag helt plötsligt blivit gravid och inte kom i min klänning och även att jag inte hunnit med uppsättning eller något, jag hade bara klänningen på mig och stod utanför kyrkan.

• Ilbäcksan

Sök på nätet, det finns lite bilder du kan titta på lite här och där.

• Ilbäcksan

Jag har gjort precis som du lillaj, enkelt och bra och då har man orginalen själv, det känns tryggt :)

lillaj skrev 2008-06-17 23:05:33 följande:
    Håller med om att det är en häftig upplevelse och att resultatet är imponerande!!Jag har klistrat in de bilder jag valde ut. Jag valde att få alla bilderna på en CD istället för att välja ut ett fåtal i ett album. Jag har framkallat dem jag ville ha. Det blev superfint
Svar på tråden ÖREBRO-bröllop 2008 nr 2