• Jonna83

ÖREBRO-bröllop 2008 nr 2

HannaMagnus
    Ja gör gärna det! Allt är intressant.. ;) Funderar oxå på Secret box.. skulle gärna vilja men samtidigt känns det som att..ja.. ska HON kunna ta fina bilder på mig när ingen annan kan?! ;) Ska ringa o prata med fotografen sofia Öhlund eller vad hon heter o se vad hon säger.. Tror ju det är ett härligt minne sen om en tio år eller så ;)

• Jonna83

Sofia Öhlund var uppbokad hela sommaren *snyft* Så går det när man inte är ute i god tid...

Är det nån som vet nån mer fotograf här omkring örebro som kan ta secret box bilder?? Gärna kvinnlig då..

• Jonna83

vet du vad atelje wasa tar ungefär? vet att vi kollade upp dom angående "vanliga" kort nångång o tyckte de var rätt dyra..?

• Jonna83

Låter som en bra möhippa! Får hoppas att blåklockan hinner försvinna då ;)
    Vet att det grejjas en del med min möhippa nu oxå, vill egentligen inte ha nån..

Nu har jag iaf bokat tid för en Secret Box hos Va fint foto. Den 17e bär det av ;) Ska bli spännande!

• Jonna83

jo jag försöker men jag är ingen person som kan bjuda på mig själv på det sättet o samtidigt tycka det är roligt. Min största skräck är att bli tvungen att klä ut mig eller göra något annat inför massa folk.. O mina kompisar tycker att det hör til att skämmas lite på sin möhippa. Sååå... jag tror inte jag är helt ute o cyklar när jag säger att min oro är befogad.. ;)

Var o beställde brudbukett idag!! Och blå rosor att ha till min secret box nästa vecka.

Var o tittade lite vid klosterruinerna igår oxå, skulle inte ni gifta er där nånstans..? Vi funderar på o ta våra bröllopskort där!

• Jonna83

ja det var jättefint. Jag älskar alleer (eh?) o där fanns det ju en hel del.. även stora vägen där är det ju en alle.. Skulle vilja stå mitt på vägen o ta kort.. borde man väl kunna göra..om man är snabb ;)
    Har ni en plan b om det regnar?

• Jonna83

Lillaj

Ja jag har haft massor av mardrömmar. Inatt hade jag oxå en, där jag stod o försökte få på mig bröllopsklänningen med hjälp av min m2b o vi var jättesena o jag skulle inte hinna till frisören eller nånting. Usch..

Vad hade du på dig på dina Secret Box bilder? Och vad gjorde du? Hade du nånting med dig förutom kläder?

Dragonesse

Din möhippa lät lite mer i min stil..;) Lät som du haft riktigt roligt!

• Jonna83

Hörrni, var ringer jag om jag har frågor om det här med efternamn? Är inne på skatteverkets hemsida men känner mig lite vilse..

• Jonna83

E hjärta A
    jag ska göra min secret box hos Va fint foto på tisdag, har lite ide torka på hur jag vill ha det.. Ska ha med mig rosor o har två uppsättningar underkläder.
    Några tips på saker att ha med eller positioner?

• Jonna83

Lillaj

Jo jag vet det fast jag är så rädd att jag ska missa nått ;) Att jag kommer på efteråt att SÅDÄR skulle jag ju gjort...Det är ju lite once in a lifetime det här ;)

• Jonna83

Nu har jag varit iväg o tagit secret box bilder!! Det var en ganska häftig upplevelse får jag säga ;)
    jag fick titta på alla bilderna i datorn direkt efter o ta bort de kort jag absolut inte ville ha, så det slutade med att jag själv valde ut 12 st, tror det blir jättebra. Ska bli kul o se när de är klara, från färg till svart/vitt o sådär..

Secret box rekommenderas att göra iaf! ;)

• Jonna83

Jag är tok nervös! Har dessutom åkt på nått som gör att jag mått konstant illamående i drygt 1,5 månad. Förutom när det eskalerar o jag får ligga o spy. Och NEJ, jag är inte gravid. Har kollat det ;) Men hursom så gör det att jag blir ännu mer nervös inför bröllopet, är så rädd att må så här då för då pallar jag inte :(

Annars Tror jag det mesta är klart, även om jag känner på mig att jag glömt nått. Ska till Ikea o köpa tyg o duknings grejjer.

Klänningen kommer jag inte ihåg ifall jag skulle ringa om när jag skulle prova den igen eller om de ringer..hm.. Hur långt innan ska man göra det?

• Jonna83

Lillaj

Så otroligt hemkt :( Helt oväntat? Låter bra att ni känner att ni har många runt er som stöttar, det kan bära en långt.

Många kramar.

Svar på tråden ÖREBRO-bröllop 2008 nr 2