ÖREBRO-bröllop 2008 nr 2
Vi provcatrade maten i helgen, bra vi gjorde det, lite att ändra på.
Vi provcatrade maten i helgen, bra vi gjorde det, lite att ändra på.
Lika mycket som att catra som vanligt, inget billigare eller så. Jag gillade inte svamplasagne. Det var grus i kantarellerna. Hon glömde att berätta vad som skulle värmas eller inte så vi åt kall kyckling ena dagen och varm den andra.
Resten var gott. Vi kommer plocka lite olika rätter från de hon har att erbjuda.
Visst är det sjukt att det går så himla fort!! Min karl har inte heller fixat kläder, tror vi kommer åka till Vingåker i maj/juni.
Min karl är ganska muskulös och de kostymer som går mest är de i de minsta storlekarna.
Visst är det fler än jag som ska göra håret på salong couqette?
Jag ska göra min provfrisyr i juni.. vi väntar in i det sista för att håret ska ha den rätta längden. Ska även slinga håret då, så jag lär vara där hela kvällen ungefär..
Jag ville också ha Louise H men hon har semester när vi gifter oss tyvärr..
Igår var vi och tittade på teatern där vi ska vigas, helt otroligt vilken vacker plats det är, superfin verkligen!
Passade också på att mäta och greja med borden så nu vet vi hur vi ska ställa borden. Känns skönt att ha fått det gjort, så nu är bordsplaceringen klar också.
Har inte en susning om vilka psalmer vi ska ha.. jag hoppas att prästen har några förslag.