• Beetle

Camebridgekuren - tråd 10

pust...andra dagen är snart avklarad! Tycker det känns ganska okej faktiskt! Hungern känner jag av men det går helt klart att hantera! Fasar lite för morgondagen....tredje dagen ska ju vara den värsta.. men jag försöker peppa mig själv hela tiden!

• Beetle

Ja vatten hinkar jag i mig! Springer på toa i tid och otid på grund av allt vatten jag häller i mig. Men det är det värt! Jag är så otroligt motiverad, det känns verkligen skönt.

• Beetle

Tredje dagen med ren kur och det känns väl si sådär. Ont i huvudet och känner mig lite vimmelkantig. Jobbig känsla. Har inte varit på "toa" på flera dagar. Funderar på om jag bör bryta den rena kuren och börja med kombinerad istället. Ska iväg till konsulenten i morgon och hoppas att hon kan ge mig lite bra tips! Kanske någon här som har några tips?

• Beetle

Hoppas det går bra för er alla!
    Själv måste jag ju säga att det går helt kanon!
    Jag tycker inte det är jobbigt alls faktiskt! Så skönt!
    Vågen pekar neeer ca 7 kilo på några veckor!
    Det känns som det här verkligen kommer att gå vägen!

• Beetle

Visst är det en härlig känsla att komma i "gamla" kläder!
    En tanke som slog mig innan idag var...fy vad dyrt det kommer att bli när jag är klar! Men sååå skoj och få shoppa massor med snygga kläder!

• Beetle

Jag kommer oxå att vänta med shoppandet, får eventuellt köpa mig några byxor snart, men allt annat får vänta! Men byxor lär behövas! Har flera par som jag tappar nu.
    Kul är det med alla komentarer man börjar få oxå! Jag ser ju inte så stor förändring själv, förutom kläderna då, men alla andra har börjat se! Det sporrar mig ännu mer!

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10