Inlägg från: niklasbivandefru |Visa alla inlägg
  • niklasbivandefru

Camebridgekuren - tråd 10

Nu har jag följd denna tråd på avstånd länge nog!! prövade min klänning igår o den passar fortfarande inte nå bra!! nu har jag inte tid att banta på "vanligt" sett!!
    På tisdag ska jag köpa cambride.
    Blir man mätt?
    Smakar dom lika illa som typ nutrilette?
    Panik kramar!!

• niklasbivandefru

På söndag ska jag på mitt första möte o köpa påsar :) ska bli intressant!!

• niklasbivandefru

hmm är de mjölk i pulvret eller blandar man i det själv?

• niklasbivandefru

tack för länken!!! de inhehåller avfettad torrmjölk och ja e laktos allergisk... men ja testar nog ändå!! va smart att man kan betälla via nätet... hade ja inte tänkt på!! :)

• niklasbivandefru

Nu har jag äntligen gjort min första beställning!!! nu e de bara o vänta tills den kommer :)

• niklasbivandefru

jag hade p-ringen förut o den funkade inte alls på mig med de e ju olika för alla, men jag kännde den när vi hade sex o ibland annars oxå, tappade sex lusten helt för de känndes så konstigt me ett föremål som inte ska va där.

• niklasbivandefru

ååå nu vill ja ha mina små påsar!!! uch va ja ha ätit sååå mycket sen jag beställde... för sen e de kört!:) hoppas hoppas mitt paket kommer snart!!

• niklasbivandefru

Änligen!!! nu e mina små påsar hemma!!! men hmm ja beställde 2 startpaket men fick bara ett... måste nog ringa dit i morgon, jag har betala för 2!!

• niklasbivandefru

säkert en jätte dum fråga...
    jag har nu börjat på min lilla kur, har ätit frukost som vanligt med hårt bröd skinka o ett ägg. Min fråga är: får jag äta lite frukt på dan? är typ beroende av kiwi... vet inte hur jag ska klara mig utan mina små gröna luddiga vänner.
    tack för svar.

• niklasbivandefru

Tack för svaret :) då tar jag en liten kiwi nu!!

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10