• gottelina

Camebridgekuren - tråd 10

Hej! Har också testat. Tyckte inte ens det påminde om nutrilette. Det är ju räääligt. Den med kakao smakar som chokladkartong. Alltså pappret! Camebridge däremot smakar ju gott. Jag brukar göra riktig milkshake. Jag tar 2,5 dl krossad is och fyller på med vatten så det precis täcker. I med pulvret och så mixa med stavmixer. Drickes med fördel med sugrör! Den varma med kycklingsmak brukar jag spetsa med curry. Ska ju vara bra med starka kryddor för förbränningen. Chili eller cayenne funkar också.

• gottelina

Jag gick hos en konsulent. Hon frågade om jag var kännslig mot laktos och gluten så ta det försiktigt bara.

• gottelina

dragonesse: Vad är det för stickor?

• gottelina

Hej! Jag är inne på tredje dagen av andra omgången idag. Körde tre veckor för en månad sen. (en vecka ren kur och två veckor kombinerat) Kör kombinerat nu. CB till frukost och lunch och vanligt till middag. Vanligt och vanligt förresten. Försöker tänka lite GI på det jag äter. Undviker kolhydrater så mycket som möjligt och de jag äter ska vara riktigt lååååångsamma.

Är det någon mer som fryser som en hund? Jag har hur mycket kläder som helst på mig och sitter och huttrar. Händerna är nästan värst. Jag är faktiskt nästan lite blå om naglarna.

Men, men, vill man vara fin får man lida pin ocg jag har ju minst 8 kg kvar till nästa mål. (delmål kan tilläggas) Har gått ner 10,7 så här långt.

• gottelina

Vaniljshaken med krossad is mixas till en slät massa och ätes med sugrör. Mmmmmm, milkshake! Kan också blandas med lite stött kardemumma.

• gottelina
    malintrollet skrev 2008-07-08 09:08:20 följande:
    Jag har dock ingen våg hemma... så alla ni som pratar om hur mycket ni går ner i vikt varje dag och så.. det kan inte jag göra.Får se på torsdag hos konsulenten hur det ser ut. Kör detta tillsammans med en kompis, och hon ska dit och köpa lite grejer då.En liten fråga angående kryddning av maten. Får man krydda med örtkryddor och vitlökspulver också?
    Ja med allt som inte innehåller salt eller socker. Glutamat ska man också akta sig noga för.
Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10