• Mica o Krille

Camebridgekuren - tråd 10

Hoppar in här också.

Åt chips igår.. FYYYYYYYYYYYYY! USCH....... SKIT! Jaja..

• Mica o Krille
    EllaM skrev 2008-04-07 18:13:00 följande:
    Men det var förbaskat gott, eller hur!?! Mica o Krille skrev 2008-04-07 18:12:11 följande:
    JAAAA fy vad gott det var.
  • Mica o Krille

Nån här inne som vet om man kan köpa gildfärgade rosblad nånstans?

• Mica o Krille

Vägde mig imorse, 67kg. Står kvar från i helgen, bra att det inte går uppåt iaf. Funderar på att köra ren kur en vecka o se om jag går ner mer.
    Har jag styrkan tro?

• Mica o Krille
    AoM skrev 2008-04-10 18:56:44 följande:
    Jag blev riktigt peppad idag! Var och provade brudklänning idag (har visserligen beställt en från en annan affär men ville ändå visa min tärna vad jag har beställt). Kärringen i butiken sa hur som helst att jag var STOR!! Provade stl 42, kunde LÄTT ha den, om ngr kilo kan jag ha en 40. Men hon sa det iaf, att jag var stor!! Ojojoj
    Ja, så sa de till mig förut också. Visst får man en kick av självsäkerhet!
    Så elakt! Det är inte alls stort, de måste fatta nån gång att alla har inte st 34-36... Suck.
  • Mica o Krille

Jag har inte druckigt nåt på 3 dar nu, idag ska jag börja igen. Har haft så fullt upp här hemma att jag glömt bort dryckerna plus att äta. Inte bra!!!!

• Mica o Krille
    AoM skrev 2008-04-11 09:35:07 följande:
    mica o krilledå börjar vi båda idag :) Har just druckit min frukost, nu hinkar jag vatten!
    Det låter bra det. Ska jag börja hälla i mig vatten.
  • Mica o Krille

Ja det är jätte svårt att dricka så mkt vatten. Kan man inte smaksätta med citron?

• Mica o Krille
    AoM skrev 2008-04-11 15:29:33 följande:
    fan. Första dagen på ren kur och jag har redan åkt dit. En rostad macka med vitlök och smör... mmm! Skit!
    Då är vi två...... *fan*
  • Mica o Krille

Jag dricker naturdiet, tycker den är ok.

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10