• annie1978

Camebridgekuren - tråd 10

1. När började du med CB?

2. Hade du provat andra dieter då, vilka och vilka resultat fick du med den/dem?

3. Vad vägde du när du började med cb?
    78,3

4. Hur länge har du hållit på?
    2veckor
    5. Hur mycket har du gått ner?
    5 kg
    6. Hur lång är du?
    173
    6. Kör du ren eller kombinerad kur?
    ren
    8. Hur mycket vill du gå ner?
    10
    9. Hur lång tid "räknar" du med att det kommer ta?
    6 v,

• annie1978

Hej

Måste bara berätta att jag är så stolt över mig själv. Har sedan 1:e januari gått ner 15,5 kg. I januari körde jag stenhårt med GI och gick ner 6-7 kg sen "vilade" jag i feb och mars för att sedan köra cb. Har gått ner från 85.5 till 70 kg och är 173cm. Nu har jag 2 kg som ska bort till innan bröllopet som är om 3 veckor.

Kan jag så kan alla vill jag bara säga så kör stenhårt nu tjejer. Det är värt det. Jag lovar

Ha en underbar dag alla!

• annie1978

Jag körde ren kur i 3 veckor ungefär. Började då tappa sugen så jag började lägga in 100 g protein och lite sallad ngn gång under dagen. Sen har jag haft några helger som jag har ätit goda middagar med vin och lite godis. Har även haft en slappis vecka då det blev både möhippa och annat.

Men nu kör jag sedan i måndags ren kur och tänkte göra det ngn vecka till för att bli av med det sista.
    Har alltid vägt ganska mkt även när jag är smal så nu är jag en 38:a på byxor och s/m på överdelar. Känns toppen!
    Du kommer klara det Anja! Det är bara att bestämma sig

• annie1978

38:a är underbart!

Har fått två barn ganska tätt så jag skyller på dem

Tror det är bra att köra rent i 2-3 veckor för att verkligen komma igång!

Jag tror på dig! Så lycka till nu!

• annie1978

Träna är mitt stora problem! Hinner helt enkelt inte med just nu.

Vi gifter oss på en torsdag och åker sen samma dag till Grekland på kvällen så det känns mkt bra att nu kunna gå i bikini utan att må dåligt!

Tror absolut att du kommer klara 10 kg! Kör på nu så du hinner njuta lite innan bröllopet.

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10