• aka79

Camebridgekuren - tråd 10

Hej!
    Jag har kört CB på ren kur nu sedan i måndags =))
    Vilket karaktär man har!! =))

eeh ja.. Nu undrar jag en sak: Kan man totalfuska en middag för att åter igen återuppta CB? (Nu pratar jag på Valborgs, skulle vilja äta grillat med klyftpotatis och sånt) Vad händer med kroppen ifall man skulle göra det??
    Annars tycker jag det går jättebra!

Pepp på er i massor!! Kram!

• aka79
    Sosofofia skrev 2008-04-22 22:39:54 följande:
    Funkar det verkligen? Orkar man leva på bara soppa? Är det gott?Hur tillagas det? (Tänkte mest på när jag jobbar)Blir man mätt?Hur länge ska man köra?Kan man äta ren kur i några veckor och sedan byta ut 1-2 måltider?Snälla svara!
    Hejsan Sosofofia!
    Det funkar!! Gäller bara att lägga om tänket så du inte går Upp allt igen!
    Man orkar leva på soppa, första veckan är Värst. Men bestämmer du dig så fixar du det!
    Det är JÄTTEGOTT!! Speciellt om du Mixar det! Jag mixar alltid, och jag tycker det är helt gudomligt gott!
    Man blir mätt till slut =)) Tanken är ju att man ska minska magsäcken. =)
    Du kör så länge du orkar och mår bra, men minst 1 vecka för att rensa kroppen.
    Ja, du kan först gå på ren kur för att sedan köra kombinerad kur. Leta efter Cambridgekuren på Google, där hittar du massor av bra information!

Kram aka79
  • aka79

Brudar brudar brudar!
    Jag har lite funderingar.. någon som provat gå på ren kur och bara lägga in protein i kosten.. vad har hänt då för er??
    Fortsatte ni i Ketosen eller ???

Funderar på att köra ren kur med protein.. alltså tillägga kycklingkött, lax, kräftstjärtar, kött..

& ni som går på kombinerad kur, hur ändrades eran viktminskning från att ha gått på ren kur?

Massor av tack för alla svar!!

• aka79

hihi.. kanske ska tillägga!
    1:a veckan blev minus 4.5 kg på vågen =))

• aka79

Vet ni vad? 2:a veckan har inte alls gått bra!
    i onsdags åt jag en kycklingfilé.. *mumma* Suget blev för starkt.. åt sen ren kur fram till fredag då vi grillade och då åt jag Allt jag Ville Äta.. *mumma*
    Men konstigt nog höll jag mig inom tallriksmodellen =))

Sen åt jag ren kur tills jag åt en bullens varmkov och senare på kvällen åt jag både bröd och tigerräkor =((
    Jag har aldrig i mitt liv haft så ont i magen!!

Problemet just nu ligger inte i att jag fuskar, för det har ändå försvunnit 2 kg i veckan! =)

Problemet ligger i att jag senaste 3-4 dagarna bara rasat i energi!.. Fy och Fasa säger jag bara!.. Idag tog jag mig inte upp ur sängen förrän kl var 14. =((
    Å jag har bara lust att gå tillbaka och lägga mig igen..

Jag satte ju naturligtivis in en spiral 1 vecka innan jag började på det här, och naturligtvis så glöder jag! Ungefär som andra skulle säga "vanlig mens"... Plus då går på ren kur nu. Jag börjar tro att jag har järnbrist?!
    Jag måste och kolla imorgon om det stämmer... för såhär trött ska man INTE vara. Såhär trött är jag inte ens när depressionen nått sin höjdpunkt!.. kroppen känns som spagetti... *usch*

Någon annan som upplevt något liknande??

Kämpa på tjejer!

• aka79

hmm... glöder = blöder i förra inlägget

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10