• pojomo

Camebridgekuren - tråd 10

ska köra igång till veckan är det bestämmd. Men undrar bara en sak. Jag har en del att ta på men kan man hinna å få ca 10cm bort på 3 mån. Jag ska bestäla klänning å funderar på att beställa mindre stl eftersom jag ska gå ner i vikt fram till bröllopet.

• pojomo

idag var jag å hämtade en kur på 5 dagar för att testa. Nu hoppas jag verkligen att man får ner det. Passar eentligen perfekt för mig att dricka då jag aldrig blir hungrig förrän på kvällen,å nu ska jag börja jobba ständig eftermiddag. Så nu håller jag tummarna på att det smakar gott

• pojomo

idag provade jag första shaken. Jädrans va go den var. Detta kommer ju att gå galant. Och nu är jag ju inte hemma på kvällarna så jag kan ju inte sitta i soffan å vräka i mig en massa onyttigheter. Nu ska jag snart smaka på vaniljen.hoppas att den är lika god

• pojomo

så nu har jag shakat från mån-tors. jag slänger i mer vatten typ 3-3½ DL. men idag shaker jag inget har dålig karaktär hemma,lättare när man jobbar ständig eftermiddag. Men men jag hoppas att man kommer att gå ner liiite även om man äter mat 1gång i veckan

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10