Inlägg från: spanska flugan |Visa alla inlägg
  • spanska flugan

Camebridgekuren - tråd 10

Hm skriver skamset in mig här...

startvikt:105 kg
    delmål 1: under 3-siffrigt

Ska köra på så gott det går och kommer äta kolhydratfattigt då jag "måste" pga sociala skäl. men det kan knappast vara värre än det jag slängt i mig som orsakat det ovanstående tresiffriga talet....

Kul att läsa om er andra även om jag inte kan läsa hela tråden!

är det någon som nyligen startat eller är i min "dunderklumps-klass"?

• spanska flugan

Anja, jaaaa, jao9: TACK för era snälla ord! Nej, såklart ska jag inte skämmas för att jag tagit tag i det - men däremot för jag låtit det gå så långt...! Är ju farligt att väga så mycket samt att jag är i urusel kondition . Nåväl - andra saker har man prioriterat och jag lovar att jag NJUTIT då jag gått upp samt latat mig. Men nu ska bullarna betalas!

wow, ja09, så pass med komb. kur!

ja, jag ska rapportera hur det går för mig och hoppas se kilon rulla vecka för vecka. Beställt nu för 3 veckor iaf.

Mystyle: men kan det vara så att det märks mer på de som de komenterat? En del kan ha rejält med övervikt utan att det syns på samma sätt? De kanske inte uppfattat dig som 15+ innan om din kropp bär upp kilona på ett "snyggare" sätt än de som tex får allt på samma ställe huvudsaken är ju att DU märker skillnad och mår en massa bättre! men jag fattar om du tycket det känns tungt...
    Kram iaf!

ha det alla!

• spanska flugan

åååå, önskar att jag var på dag 4....men är bara på dag 1....

kämpa på

• spanska flugan

Nu har jag druckit 2 av mina

Sparar en till kvällningen.

Går ok, men visst är jag sugen på mat.....

• spanska flugan

Oooooouuuuhhh!!!

Håller på att bli galen

Vill bara FROSSA i mig typ en STOR toblerone.....men jag gör det inte...tror jag

Ska klunka vatten som bara den!

• spanska flugan

brööööl!

Jo, det går - men har varit jobbigt + att jag har fubbat lite - men minst 2 kg ner är det

Imorgon nya friska tag!

Hur går det för er andra?

(varit tomt här men det beror väl på det urfina vädret )

• spanska flugan
    Duchess skrev 2008-06-08 22:19:16 följande:
    Hallå där, om du gått ner 2 kg trots lite "fusk" så är det ju jättebra! Jag håller ut på min rena kur. Problemet för mig just nu är att jag beställde mer pulver för sent, så det kommer att ta slut innan jag får nästa laddning.... Gaah! just när jag är som mest duktig och motiverad...
    men...Ånej!

Du har ingen konsulent i närheten du kan ringa o be att få köpa enstaka påse av?

När kommer påsarna ta slut? När kommer de nya?

därifrån jag beställnde packade o skickade de samma dag! samt gratis frakt.
Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10