• Mica o Krille

Camebridgekuren - tråd 10

Cissit skrev 2008-04-11 16:52:05 följande:
    Mica o Krille skrev 2008-04-11 15:52:41 följande:
    Deras färdigblandade är goda tycker jag :)
    Ja helst lattedrinken. MUMS!

Augustibruden, njae. I en timma kanske... På morgonen blir jag mätt men inte lunchen. Middan blir jag också rätt mätt på.

Om det tar en vecka att komma tillbaka så klarar vi visst det, det är ju 3 veckor kvar till den 2 maj.
    Så nåt kg till kan man gå ner, ut o gå massor. Jag ska verkligen försöka komma igång nu. !!!
    Iaf med kombi igen, det håller ju samma vikt iaf.
  • Mica o Krille
    Thiaa skrev 2008-04-12 08:07:12 följande:
    Mica O Krille - snart e jag tillbaka på rätt spår igen. Promenader blir det, men idag regnar d så då blir det gymmet! Ska bli skönt att svettas... :)
    Vad duktigt av dig!!!

dragonesse, haha jag jag har också haft mardrömmar om min klänning. Men den var jätte vit med MASSA illblåa detaljer, fjädrar o vete 17 allt. Usch jag nästan grät i sömnen. Hahaha.
  • Mica o Krille

Idag börjar jag om. Nu ska jag dricka min första shake för dagen, blev lite sent men jag o sonen var så trötta så vi sov hela morgonen..

1. När började du med CB?
    -Hm, 14 mars typ. (?)
    2. Hade du provat andra dieter då, vilka och vilka resultat fick du med den/dem?
    -Nej
    3. Vad vägde du när du började med cb?
    -71kg
    4. Hur länge har du hållit på?
    -1 månad
    5. Hur mycket har du gått ner?
    -4kg
    6. Hur lång är du?
    -165cm
    6. Kör du ren eller kombinerad kur?
    -kombi
    8. Hur mycket vill du gå ner?
    -7kg till, ner till 60kg
    9. Hur lång tid "räknar" du med att det kommer ta?
    -Förhoppningsvis har jag nått mitt mål till hösten, stressar inte.

• Mica o Krille

Det går inge bra för mig. Har tappat suget helt,...
    Antingen äter jag ingenting, vill inte dricka shaken.. Så hellre äter jag inget typ, "äh tar det lite senare" o så glömmer jag, känner ingen hunger. Men tar jag en shake blir jag vrålhungrig efter den o det gör allt jobbigare.
    Vete 17 hur jag ska komma igång igen.. Får väl tvinga mig själv, ta mig ur svackan.. Blä. *gnäll*

• Mica o Krille

Hallå!

Var ett tag sen.. Har inte mkt tid att sitta här med två galningar, bröllopsplanerande och soligt väder.
    Nu är det bara 10 dgr kvar..

Jag har iaf lyckats gå ner 4 kg på 1 månad. Det är ok. Nu kör jag slutspurten, hoppas jag kommer ner till 65 som jag satasa på, borde det, bara ett kg kvar till det.

Kämpa kämpa tjejer!! Ni är skitduktiga!

• Mica o Krille

Hallååå, jag kör en rivstart nu o kör ren kur tills på lördag. Får se om jag hinner gå ner nåt. Om inte annat så hinner jag gå ner på allt vatten man kissar ut. Fniss!

• Mica o Krille

Jag har gått ner tillräckligt så jag kommer i min klänning jag har kämpat för. Åååh älskar denna. Denna hade jag på Krilles o min förlovningsdag. JAG KOMMER I DEN!!!!!

• Mica o Krille

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-28 21:36:31 följande:

Micakör bara inte för hårt, de första dagarna är man ju helt matt, orkar ingenting och när man sen äter normalt så får man lätt illamående och ont i magen etc.Så i ärlighetens namn tycker jag inte du ska köra ren kur precis innan lördag, för det är väl då du gifter dig?Kör kombinerad kur istället så du dricker cb tre ggr om dagen + äter en rejäl sallad och dricker en massa vatten.Bara så du inte blir kass, mår dåligt på din stora dag! Vill bara väl! De första fem dagarna på ren kur har jag varit helt slut, helt matt, knappt orkat lyfta benen. Man krymper magsäcken rejält även om man intar en sallad. Det som gör att mage och tarmar ofta ser lite uppsvällda ut och att man känner sig plufsig, är ju all mjölmat, typ bröd, pasta osv. Så undvik detta istället fram till din stora dag Lycka till!
    Det ska jag tänka på! Tack!
    Då blire sallad till middag sen. Med kyckling! Mums!
  • Mica o Krille

Jag äter lite bars också då o då.. Jag får knappt i mig hela, blir proppmätt. Men jag tvingar ner allt ändå.

• Mica o Krille
    EllaM skrev 2008-04-29 13:17:58 följande:
    GRATTIS!! Vilken härlig känsla, eller hur?!Jag kommer nu i flera av mina gamla kjolar som jag inte kunnat ha på flera år, samtidigt som det mesta i min garderob nu är för stort. Jag älskar den känslan! Mica o Krille skrev 2008-04-29 11:39:18 följande:
    Ja det är otroligt! Och grattis till dig med, att ha förstora kläder tom, gud vilken härlig känsla. Hihi.
    Jag har det mesta i st 38 o de kan jag komma i nu, vill att det ska bli för smått, men får se om det nånsin händer. Vill ha st 36.. Men sitter kläderna snyggt i st 38 så är jag ändå nöjd. (lite mage som putar än) Blä.

Men jag har gått ner från 44 till 40.
  • Mica o Krille

Ja, jag är faktiskt stolt! *fniss*

• Mica o Krille

Augustibruden 2008 skrev 2008-04-29 20:11:17 följande:

Mica o Krille,hur länge har du kört Cambridge?
    Ja vad blir det.. Kört kombinerad i 5veckor nu tror jag.
  • Mica o Krille
    AoM skrev 2008-04-30 18:44:18 följande:
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! Duktigt jobbat! Mica o Krille skrev 2008-04-29 11:39:18 följande:
    TACK!

Bara 2 dar kvar nu...

Anja, jag är PRECIS likadan.. När ska vi lära oss?!
Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10