Inlägg från: niklasbivandefru |Visa alla inlägg
  • niklasbivandefru

Camebridgekuren - tråd 10

Måndagar är ju början på en ny vecka... ny vecka nya tag!!!!
    Fö rmig har dom första dagarna funkat mycket bra, jag äter nästan vanlig frukost o sen cambridge resten o ja känner att ja e piggare än vanligt så nu har jag börjat med en liten jogging tur på morgonen innan frukost oxå :) 75 dagar kvar till dagen B!!

• niklasbivandefru

Jag ska äta kycklingsoppan med lite kyckling i...kanske kan va nått...

• niklasbivandefru

ja kör kombinerad kur, äter typ vanlig frukost o sen soppor. min första vecka är nu avklarad o de känns sjuuukt bra!!! är mycket piggare o gladare, har även börjad att springa 30 min varje morgon istället för att gå med hunden (hon ligger hellre kvar o sover)!!

• niklasbivandefru

här går de bra!! inne på vecka 2 nu och jag har inte ställt mig på nån våg alls utan känner på kläder o dom börjar hänga nu!! ska prova klänningen i morgon så den inte blir för stor... springer varje morgon ca 30 min o äter vanlig frukost sen soppor. funkar toppen o ja e så glad o pigg!! haha

• niklasbivandefru

jag springer innan frukost de sägs öka förbränningen

• niklasbivandefru

synda!!!!! fan jag som har vart så duktig i typ en månad!!!!! gått på kombinerad kur gått,cyklat eller joggat 4-8 km varje dag!!! idag har jag stått på mässa en hel dag o dagen började bra med den vanliga frukosten jag tog med mig min jordgubbs påse o tänkte att den tar jag till lunch... ha trodde jag...!!!!! istället blev de lite godis på dan, fisk o sås till lunch lite mer godis,en ost o skink paj till middag, ingen kvälls promenad o lite mer godis!!!
    I morgon bitti blir det en extra lång runda på morgonen o sen hoppas jag vara på banan igen!! men att de ska va så jävla svårt att sluta äta när man väl har börjat!! hade nästan glömmt va gott de e me godis!!

• niklasbivandefru

super snygg klänning!!!! japp i dag kör jag igång igen:) e glad i dag för vi betalade vår bröllopsresa igår :) så nu får jag tänka b-klänning o bikini när jag blir sugen näsa gång!!!
    men snart e de helg.....

• niklasbivandefru

vi gifer oss den 5 juli o den 8 kl 05.25 bär det av till cypern o aiga napa o napa plaza i 8 dagar!!!ska bli sååå trevligt :) i vinter blir resa nr 2 får se vart de bär av.

• niklasbivandefru

ja hoppas de... bra att de rör lite på sig där... min blivande får panik om han ligger o solar i fem min... de bästa är att de inte bor varken full tonåringar eller barnfamiljer på hotellet!!
    Antar att de inte finns vass på Cypern... så bikinin MÅSTE passa.

• niklasbivandefru

Ny vecka nya tag!!!
    Efter min svacka under förra veckan har denna vecka börjat bra förutom att jag bara har kvar jordgubbs smak o den e inge vidare och att jag e så arg för våran hund Betty-Boop som har tagit alla sprutor o blodprov för att få pass INTE får åka med till Finland... hon hade inte tillräckligt med antikroppar!!! tack för den, känns som vi kunde haft roligare för dom pengarna vi lagt ut på det + hennes resa!!
    men man springer mycket fortare när man e arg.... o de e ju bra..

• niklasbivandefru

Anja klart du klara det!!! tycker klänningen är jättefin o du är jättefin i den!!!!!

• niklasbivandefru

Fick min nya leverans av soppor igår nu ska jag aldrig mer betälla jordgubbe!!! idag blev det vanilj med lite kanel helt ok! middag blir som igår nog grönsakssoppan med lite kokt fisk i. ska prova klänningen i kväll.... men de gå nog bra!! jag kan ta av mig jeansen utan att knäppa upp

• niklasbivandefru

haha ja antar det... har inte stått på vågen men de känns o syns :)

• niklasbivandefru

jag äter vanlig frukost o sen tar jag Cambridge till lunch o middag, har hållt på i typ 6 veckor o de funkar bra, har haft en svacka..., jag tränar både morgon och kväll o de syns att de funkar. Jag beställer via viktklubben.nu, mycket bra!!
    lycka till

• niklasbivandefru

halloj på er :)
    Jag kämpar på med CB o de gå fortfarande bra med jag har börjat äta lite sallad + CB till lunch eftersom att jag tränar varje kväll och så känner jag att jag måste börja vänja mig att äta lite annars kommer ja att rasa upp i vikt istället efter den 5/7.
    Har beställt st 38 i mina nya arbetskläder så de e bara för mig att hålla den vikten...

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10