• MyStyle

Camebridgekuren - tråd 10

Kom igen tjejer! Tillsammans klarar vi det

Även jag kommer att ta en paus idag, imorgon är det omstart.
    Vägde mig imorse, hade bara gått ner 4 hekto sen sist. Lite deppigt med tanke på att jag gick 40min rask takt, sen var jag och gick i affärer större delen av em/kvällen
    Jaja, bättre lite ner än helt stilla eller ännu värre; upp.

• MyStyle

Var hos en kompis i lördags, så då blev det paus från kuren. Skulle starta om igår, men eftersom jag inte dricker så ofta så mådde jag skitkass igår så idag startar jag om istället. Så nu ska jag köra färdigt de påsarna jag har(lite mer än en vecka), sen ska jag sticka in med klänningen!!!
    Spännande.

• MyStyle

Anja- Jag ska vara helt ärlig med dig
    Gick ner 7kg på 3 veckor i januari. Hade uppehåll i ca två månader. Gick under den tiden ner ca 2kg. Sen har jag hållt på fram och tillbaka ren kur/äta/ren kur/äta så viktminskningen har varit lite sisådär. Har mest berott på att vi har varit fullbokade på helgerna osv... *suck*
    Iaf i lördags när jag åt (igen) så hade jag totalt gått ner ca 14kg sen i januari. Siktar på 19-20kg innan bröllopet.

Mitt problem är att jag tror att min kropp är lite "förvirrad" nu för så fort jag äter något så går jag upp. Men jag tänkte att när jag gått denna 1½ som jag har kvar så ska jag bruka allvar även efteråt. Nu ser man ett slut på det liksom(även om jag egentligen har några kilo till).

Gick ner 16 kg efter graviditeten för några år sen, gick upp ca 6-8 kg igen och har lovat mig själv att det ska aldrig få hända igen.
    Hur har det gått för dig då?

• MyStyle
    hemse skrev 2008-05-26 16:32:40 följande:
    kom på en sak till, har ett recept på en god smoothie som jag alltid åt som frukost innan jag började på ren kur.1 banan1 dl naturell youghurt 0,5%1 dl bär1 msk olja ( omega 3+6+9 UDO´S CHOICE heter den)1 äggula1 msk kokosfettMixaoljan o kokosfettet köper jag på hälsokosten, det ska inte vara det kokosfettet som finns i vanliga affärerKör den till frukost varje morgon + 2 påsar cambridge lunch o middag, jag började så innan jag gick över till ren kur
    Den ska jag testa sen, är så dålig på att äta frukost annars nämligen
    Frukost funkar bara när jag går cambridge...
  • MyStyle

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-26 22:53:51 följande:

My Style och hemse
    Grattis till er båda
    Tack så mycket

Idag har varit ruskigt nära att jag åkt dit, har varit på jäkligt dåligt humör idag med. Hoppas det känns bättre imorron...
  • MyStyle

Fattar inte varför det är så jäkla svårt. Vet precis vad du menar EllaM...
    Jag har såna problem denna gången. Det är så nära, men ändå klarar jag det inte. Ska snart ut och gå hoppas det får mig på bättre tankar.
    Nu har jag 5-6kg kvar. (Ska ner mer sen, men det får bli efter bröllopet ska ju lära mig hålla vikten oxå) Ändå ska det vara så svårt.
    Och på tal om det, så lätt som jag har för att gå upp i vikt nu, har jag aldrig haft förr!!!

Sorry, för det nedstämda inlägget. Ska försöka skriva gladare imorron

• MyStyle

Hej alla, fjärde dagen idag. Igår tog jag två tuggor pizza, fick superångest *tihi vad löjlig man e* gick i 45 min. Så imorse hade jag ändå tappat lite.

Idag känns mycket bättre än gårdagen Nog mycket för att dagen har varit bra, började dagen med att få nästa praktikperiod fixad och klar (Gambro). Iaf har ej hunnit motionera ska försöka hinna ikväll. Ska städa lite nu sen ska jag till dotterns dagis för de har sommarfest. Ska då försöka motstå all grillning och alla kakor de säljer, fick lite dåligt samvete eftersom jag bara kommer köpa kaffe av dem så mormor fick följa med och köpa min ranson
    Nästa vecka ska jag in med klänningen, hoppas hoppas hoppas den behövs sys in

EllaM- De va inte så farligt, det är en ny dag idag.

• MyStyle

Hur går det för er idag tjejer?
    Min familj grillar, behöver pepp...

• MyStyle

Det är ju bra att andedräkten är dålig, då är du i ketos!
    Jag klarade grillningen. Men bara precis
    Annars går det bra. Fem dagar kvar, sen ska jag in med klänningen. Så spännande det ska bli, fast det känns som om jag stått lite stilla nu... Jaja, vi får se.

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10