Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Camebridgekuren - tråd 10

Ja men jag tycker ju att dom är goda!!!

Är ju min hjärna som bara VILL ÄTA hela tiden! och så lurar jag mig själv och tänker, äh jag börjar imorgon istället!!!

• Anja 19 juli 2008

Vaniljen gillar inte jag heller och FY F..N absolut INTE jordgubben, den är VÄRST. *ryser*

Kakaon är super... blanda den som sagt med mer vatten än det står så får du OBOY

Blev riktigt sugen nu *asg*

• Anja 19 juli 2008

Jag ska ju hämta o prova klänningen för allra första gången på tors eller fre, så jag VILL ju klara att sätta igång!

jag MÅSTE klara det!

Imorgon gäller det...

• Anja 19 juli 2008

japp, smakar skit... haha

men imorgon, japp DÅ kör vi

nu ska jag gå o lägga mig, lite tidigare än vanligt men det behövs idag. Är såååå trött!

natti natti

• Anja 19 juli 2008

Ja den är inte jättegod. men blir bättre om man har extra vatten i så den inte är så tjock och superkoncentrerad vaniljsmak, urk...

Jag ska oxå på det idag. Men varvar första dagarna med nutrilettbar för att få tugga. Så jag äter en nutrilettbar på morgonen t kaffet. Är just frukosten som är min favorit och till kaffet blir jag nästan illamående av att bara dricka. Vill tugga då

• Anja 19 juli 2008

Jag äter EN av dem... jordnötsbaren. Den är jag nästan beroende av *asg*

Äääälllskar den, är som godis för mig så jag måste passa på mig själv så jag inte tar två åt gången *asg*

• Anja 19 juli 2008

Urk, det är min absoluta INTEfavorit, haha...

Den som smakar typ kola/fudge? är oxå god... Men jordnöten är min favvo. Inte från början, men den växte på mig. Nu kan jag få sanslösa sug efter den *asg*

• Anja 19 juli 2008

usch ja, fy f..n... men nutriletts shakes överhuvudtaget, smakar skit tycker jag. CB är det enda jag har tyckt om, har nog testat alla typ

Modifast är ok, men inte mer...

• Anja 19 juli 2008

Haha jag KLARAR inte att äta bara en så du kanske inte ska köpa någon ändå. Satt i fem minuter med bar nr 2 i handen och tänkte, nej Anja, du VET hur gärna du vill gå ner i vikt, var duktig nu, skit i bar nr 2. Samtidigt som jag tänker detta så öppnar händerna baren och jag biter i den lixom...

Är det en lindrig form utav schizofreni?

• Anja 19 juli 2008

Jag jag VEEEEEEEEET och jag var jätteduktig i början. Gick ner drygt fem kilo snabbt, var superpeppad, sen kom det födelsedagskalas i vägen, tre stycken... sen var det kört

f...n oxå

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10