Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Camebridgekuren - tråd 10

Mmmm det jobbiga är bara att jag är så hungrig att jag blir helt galen, sliter mitt hår nästan!

Kan inte sova av hunger de första nätterna. Är nästa så jag bölar av hunger!

Om jag ej haft det så så hade det inte varit lika jobbigt men jag mår riktigt dåligt de första dagarna innan magsäcken vant sig. Är därför jag startar med en mix av nutrilettbars denna gång.

• Anja 19 juli 2008

Just the two of os

japp jag mådde apa på ren kur... klarade knappt att cykla barnen t dagis. Höll på att svimma vid ett tillfälle då jag satt på cykeln och var tvungen att ta i för det var grym motvind. Fick stanna och sätta huvudet mellan benen. Skitläskigt.

Är nog olika hur bra man klarar ren kur! blanda in lite proteiner om du inte vill förstöra ketosen... ät tex några räkor, en kycklingfilé eller en bit rött kött eller ett ägg. Det ska vara ok enligt vad jag kunnat räkna ut.

• Anja 19 juli 2008

Anettan

precis som jag! Men vi måste ta tag i det igen... jag har gått upp allt utom typ ett halvt kilo!

Väger nu 83,7 på morgonen och jag startade på 84,5 *asg*

så det suger fett...

Ska ner till 75 innan bröllopet!

Måste ta tag i det NUUUU...

• Anja 19 juli 2008

Bridesilly

jag är löjligt impad.

Hade hållit mig till bars och shakes hela dagen. Kommer hem och mannen har grillat, gjort klyftisar o beranaise... suck

• Anja 19 juli 2008

Jag har hämtat min klänning idag, så nu är jag ÄNNU mer motiverad för fyyy f..n så feta armar jag har och klänningen sitter lite väl tajt... brösten trycktes ut lite på sidorna *asg* (jag hade ingen bh på mig i klänningen) vilket syns tycker jag på bilderna.

men 5-8 kg till, så försvinner fettet i ansiktet, på armarna och ganska mkt på magen (är där det brukar försvinna först på mig) och då kommer jag vara nöjd

Bilder finns i galleriet eller här
    minhemligabrollops.blogg.se/1210862876_klnningen.html

• Anja 19 juli 2008

niklasblivandefru

gaaaah precis sådär gör jag oxå. och när man väl kommit igång så är det rena frossandet och man släpper alla spärrar på nåt vis och vägrar lyssna på sina egna VETTIGA ord om hur man faktiskt verkligen vill gå ner i vikt och hur duktig man har varit osv.

Man bara ÄTER och skiter i allt.

deppa inte ihop bara eller låt detta få dig att ge upp, utan bara kör på som vanligt imorgon så kommer inte snedsteget att påverka vikten det minsta lilla. Man kan göra sådär någon gång då och då, men om man fortsätter sen så blir det ju tyvärr en förändring. Grrrr.... (vilket jag gjorde för jag inte har någon karaktär tydligen)

• Anja 19 juli 2008

Djinni

känner igen såååå mkt...

Tyvärr är det skit samma vad andra säger och om ens älskade tycker man är SKITSNYGG för själv känner man sig inte het, sexig eller snygg när man är obekväm i sin kropp

Varför i hel..ete man gör sådär mot sig själv kan jag inte svara på men jag gör EXAKT det du beskriver. EXAKT på pricken så. Känner igen mig så väl. du tänkte säkert när du stod där m de överblivna smörgåståretbitarna, att NEJ jag bör INTE ta hem dessa och så kvävde du den rösten och la ner dem i påsen ändå.

Förstår verkligen inte varför man gör så här mot sig själv. Sabbar för sig själv. det är ofattbart och sååååå knäppt.

Man vill verkligen slå sig själv

Skickar tusen tröstkramar... jag är så impad av dig ändå, du har verkligen lyckats gå ner massor. tyvärr verkar det som att det är lätt första gången man går på en kur, lite pga nyhetens behag, spänning, när man gjort det en gång och KAN det, så är det som att man tröttnar sååå mkt fortare. Störigt...

• Anja 19 juli 2008

natti natti djinni

och försök göra det som jag är SÄMST på... räkna bort dessa två dagarna. bortse från dem och bara fortsätt på det rätta spåret. Två dagar gör ingenting (att du går upp är ju bara vätska o tarminnehåll INTE fett, så snabbt går det inte ) utan kör på...

Även om du fått blodad tand... det är skitdrygt och svinsvårt jag vet, men du har fixat svårare saker än detta

(hehe det är sååå roligt att detta kommer från urusla mig, men alltså, JAG önskar att JAG kunde tänka så som jag förespråkar)

• Anja 19 juli 2008

Bridesilly

tack snälla du blir så glad av att höra det, för själv ser jag bara de feta armarna(varför är man SÅN?) Dina ord värmer JÄTTEMYCKET :_)

niklasblivandefru

tack Härligt med betald bröllopsresa!!! Vart bär det av?

• Anja 19 juli 2008

Åh skönt... har varit i Ayia napa, fast det var länge sen Jättefin strand men väldigt mycket party party och typ fulla ungdomar Hela staden bestod i princip av uteställen som jag minns det. man kunde knappt välja och vraka på ställena.

Ni kommer få det jättehärligt. En bit ifrån ligger Fig tree bay som oxå har en underbar strand

Är riktigt varmt där vid den tiden på året så ni lär verkligen få njuta av sol o värme. Jag var där i början på augusti och det var 40 grader i skuggan och jättehög luftfuktighet men jag har hört att augusti är den värsta månaden så det var grymt varmt och klibbigt.

(det var värmebölja det året).

Annars är cypern skitmysigt... ni kommer få det ljuvligt

Svar på tråden Camebridgekuren - tråd 10