oktober
Stardusty En aaaannnnniiing hihi
Jag vet inte hur många gånger jag har frågat min m2b utan att få något gensvar *Skrattar*
Men man märker att han inte är speciellt intresserad av planeringen..
Stardusty En aaaannnnniiing hihi
Jag vet inte hur många gånger jag har frågat min m2b utan att få något gensvar *Skrattar*
Men man märker att han inte är speciellt intresserad av planeringen..
OJ Mycket ska man höra innan öronen trillar av Fy jag förstår mig inte på folk
fortsätter med samma tråd som stardusty
Vi kommer inte köra det tradtionella höst tema färgerna utan köra på Blått (ljust o mörk).
Min bukett kommer nog bestå av nejlikor och rosor. Men färgerna är inte helt bestämt än.. (är inte helt säker på om jag ska ha brudboll iheller).
Dekorationen blir : Blåa ljus, vita spetsdukar, konfetti, ev horentiza.
Ytterkläder: Jag kommer att ha en sjal på mig men vi gifter oss i början av oktober. När jag provade klänningen fick jag även prova en pälssak men den var inte JAG. Plus att den passar sig nog mer för Senhöst/ vinter bröllop.
Ja det är den som finns i galleriet. Nja den var inte så tunn ändå. Det var i samma tyg som klänningen men varför inte försöka hitta ngn snygg jacka att ha till? För i regel så märker man inte av kylan (sa han i butiken) för du är så uppe i varv.
Men vem har sagt du måste ha en vit ny jacka? Du kan säkert låna någon jacka av en i din vänskapskrets.
Vi kommer också att ha bilder utomhus. Du lär ju härda ut BAra att ta på dig jackan när du inte tar kort..
Ja det är ju det men samtidigt så tror jag inte det blir kallare än vad det är nu idagarna så det blir ju inte såååå kallt hihi
Jaa hehe
Okej men man kan kolla runt i olika affärer vill man inte betala mycket så finns det alltid second hand som har super fina jackor
Men samtidigt om du tittar på fru cinderella (tror hon heter så) så hade inte hon någon vit jacka utan en grön Så man kan bryta av det vita med *Skrattar*
Nej verkligen inte
Okej? har för mig hon har haft bilder på det *skrattar*
ja varför inte+ menar det kan vara snyggt att det bryter av det vita med
Vi kommer inte att dekorera lokalen.. Möjligtvis med lite ballonger på väggarna. Men jag tycker det känns lite onödigt att pynta *S*
Karmag
Välkommen!!
Jag tipsa innan om att man kan ha något som bryter av annars. Det kan bli snyggt också.
Nej en bolero värmer inte mkt.
nej det får man verkligen inte hoppas.. det får vara solsken och lugnt när ni tar korten där efter så kan det storma
Fast det kan nog vara snyggt med kort när det blåser rejält. allra helst om man har slöja och slöjan ligger vid sidan om o man håller krampaktigt tag i sin man Tror det kan bli super snyggt *eller så är det jag som har lite annorlunda tänk )
KarmaG har för mig (har bott nere i Malmö nästan hela mitt liv) så brukar löven falla runt oktober.. men det är nog olika beroende på hur vädret varit. Men de spår en fin sommar så hösten blir nog fin med Jo men de senaste åren har hösten varit fin med Vet 2006 så var oktober varm o fin
Kolla i Pildammsparken eller kungsparken tiden innan bröllopet så lär du säkert hitta en massa höst rekvisita till borden Det finns mycket kastanjer i pildamsparken mitt emot MAS och fina löv i kungsparken
Jag har set mönster på en sådan poncho Det är egentligen bara att öka varvantalet :)
Hade kunnat vara ubersnyggt :D
Stardusty Hmm Kolla med sömmorskor? Det är iofs inte såå svårt att sy en egen cape Har för mig jag har sett mönster här på nätet.
Men jag tycker det är konstigt att de bara har pälsar