Hur många inlägg har du skrivit på BT?
8.183 inlägg med detta, men det är ju bara sedan man blev medlem IGEN, inte alla inlägg sedan tidigare.
8.183 inlägg med detta, men det är ju bara sedan man blev medlem IGEN, inte alla inlägg sedan tidigare.
Pumpkin
kan det vara så att alla dina inlägg är med för att du är moderator... mina inlägg sedan tidigare är ju definitivt inte med. Då hade jag ju legat på åtminstone 15.000 inlägg. Du har ju inte varit medlem såååå mkt längre än jag och vi skriver ungefär lika mkt!
Du blev medlem: 2007-09-02 18:38:20
så står det och sen står det antal foruminlägg, så jag tar för givet att det är sedan dess! Stämmer ganska bra om jag räknar på hur många inlägg jag gör på en kväll i genomsnitt
Egentligen blev jag ju medlem i december 2006. Du blev väl medlem 2005 Pumpkin eller?
Ok fast den uträkningen stämmer inte på mig. Är helt omöjligt. Promise...
Isåfall skulle jag bara ha gjort ca 6-7 inlägg per kväll, hehe och vi vet ju båda att jag gör BETYDLIGT fler inlägg än så
Typ 10 ggr så många
Menade att det kanske är så att dina inlägg har följt med dig för att du är moderator, inte att du skriver mer nu när du är moderator.
Haha jag förstår heller ingenting, tycker det verkar skitkonstigt!
Jag tycker att jag borde skrivit mkt mer, fast jag vet att viju kom fram till en gång tidigare att jag skriver jä..ligt LÅNGA inlägg så det är kanske därför jag har så få jämfört m dig + att du varit här ett helt år längre.
Hmmm räknade ut det nu och det blir 15 inlägg per dag. Shit det är HELT omöjligt.
Sitter ju i genomsnitt minst 5-6 timmar framför BT per dygn!!!
(hemskt jag vet)
Om jag räknar det från september så blir det: 51 inlägg per dygn, vilket OXÅ låter lite för att vara jag, hehe... Men det stämmer ju betydligt bättre!
Mmm fast det stämmer inte ändå pumpkin. Kan omöjligtvis vara så att du skriver så lite som 20 inlägg per dag coh jag 16 inlägg per dag!
Har ju inte varit borta någonting detta året och bara på detta året borde jag varit upp i denna summa om man slår ut det.
Kan du inte fråga Johan? Så vi får klarhet i det här
Jag menar jag sitter och skriver hela dagarna i olika trådar och bara nu, här i denna tråden harjag skrivit åtta inlägg och jag sitter ju och skriver mer eller mindre konstant, både långa och korta inlägg... haha
så det är helt omöjligt att det är på hela tiden.(inte för att det egentligen är viktigt men nu blir man ju faktiskt nyfiken)
Du Pumpkin
det kan inte vara så att man ser alla sina inlägg om man är plusmedlem??? Det är nämligen inte jag! Är du?
Hihihihi
vi är verkligen knäppa
Men du pumpkin
om du kollar i din ruta, vilket datum står där då?
Där det står när man blev medlem?? Står ditt ursprungsdatum, eller står det att du blev medlem september 2007??
Ok samma som jag... ska bli kul att se vad Johan svarar
Aaaah där är förklaringen... jag fibblade ju nåt hemskt med mina konton, fattade inte hur man gjorde för att förnya det *asg*
var ju därför jag öppnade ett nytt och ändrade namn
Har för mig att det var så jag gjorde iallafall, men jag är inte helt säker... vet bara att jag inte fick det att funka
Tack för infon Pumpkin
Hmm inte vad jag vet... Hur gjorde man då?
Tror jag bara öppnade ett nytt... har ju nytt lösenord, nytt nick och allt sånt.