Hur många inlägg har du skrivit på BT?
Jag har varit medlem sen december 2005. Och antalet inlägg är sedan man först blev medlem, har vi tidigare räknat ut
Jag har varit medlem sen december 2005. Och antalet inlägg är sedan man först blev medlem, har vi tidigare räknat ut
Skriver inte särskilt många inlägg i egenskap av modertor, i jämförelse med när jag är "mig själv".
Fast det kan inte stämma. Medlemmar som inte längre skriver särskilt mycket har över 10000 inlägg i så fall på ett halvår, och det stämmer bara inte. Det ska vara räknat från när du blev medlem första gången.
Äh, slår jag ut det så blir det typ 75 inlägg/dag och det stämmer ju iofs från september. Men det kan ju inte vara olika för alla?
Förstår ingenting
Fast 75 inlägg/dag i snitt hinner jag nog med.
Och att det skulle ha med moderatorrollen att göra tvivlar jag på Men det verkar onekligen skilja sig från person till person.
Och ca 16 inlägg/dag kan ju stämma på dig, med tanke på att du var borta ett bra tag också.
Fast SÅ många inlägg per dag skriver man faktiskt inte i snitt. Och med tanke på att du var borta ett bra tag så...
Jag tror faktiskt det stämmer, men jaja, jag ska kolla upp det med Johan
Jaja, nu har jag mailat Johan i alla fall. Jag vet faktiskt inte vad jag ska tro, så det blir spännande.
Det tvivlar jag på har med saken att göra faktiskt. Men ja, jag är PLUS-medlem. Men det stämmer ändå inte för andra medlemmar då.
2007-09-02...
Precis som för alla andra som uppdaterade sitt konto den dagen.
Svar från Johan:
Gamla inlägg räknas med om man kopplat ihop kontona. Har man gjort ett nytt konto och skrivit säg 100 inlägg och nu väljer att koppla ihop kontona ställs räkneverket på inläggen man hade på gamla BT in till det nya kontot och de 100 nya inläggen går förlorade i räkningen.
Du har inte kopplat ihop dem sen då?
För alla fick ju starta ett nytt konto vad jag kommer ihåg, och sen koppla ihop båda.
Nytt nick fick ju jag också, nytt inlogg och lösenord med (har fortfarande). Kommer inte riktigt ihåg hur det där va.