bröllops lull lull
kan jag få guiding med??? :) min tärna kmr hit ikväll o vi ska välja klänning till henne o senare ska jag beställa klänningarna,men fattar nada typ *asg*
kan jag få guiding med??? :) min tärna kmr hit ikväll o vi ska välja klänning till henne o senare ska jag beställa klänningarna,men fattar nada typ *asg*
Gud va gullig du är!!kmr in senare ikväll o kollar om du är inne :)jag är som ett frågetecken när det gäller att beställa från utlandet *asg*
Bridesilly:nu har jag mätt o grejat mina tärnor :)jag kmr n imorgon o hojtar till,så får du jättegärna hjälpa mig :)godnatt på er!
Hur följer man ordern från gojane,bridesilly våran webshop veteran *ler*?jag beställde därifrån i torsdags o jag vill ha dom nuuu! :)
ke? medlemsida???johopp det missade jag nog :s...men jag fick juh skriva adress mm...fasiken måste kolla upp det annars meilar jag dom...elr sambon,för jag blir så osäker på att skriva på engelska *ler*
oki *hoppas* tålamod finns juh inte just nu,sambon frågade mig i helgen om bridezillan har kommit fram nu *asg*..mkt möjligt...
jo det fick jag med tydligen men det händer juh inget!det står inget på den *frustrerande* *asg* orkar liksom inte vänta,jag vill se att nåt sker :)