• bridesilly

bröllops lull lull

fitforfight skrev 2008-04-30 12:38:51 följande:
    Vi ska oxå ha en nödkorg på toan Det blir väl med tampongerbildorplåster (har köpt med hjärtan på )munspraypapper och pennastrumpbyxorSykit genomskinligt nagelack.hårnålar liten sprayflaska
    vart har du hittat plåster med hjärtan på? jag har köpt näsdukar med brudpar på
  • bridesilly

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-30 17:55:06 följande:

Nu ligger bild på hur jag hade tänkt med placeringskorten o askarna (Det är med en ozon ask) Och på en spargris som jag tänkte sätta vid godisbuffén på skoj (där bruden kommer att lägga pengar i istället för att äta godiset *S* )
    jättefint ser det ut att bli
  • bridesilly

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-30 19:23:07 följande:

Precis Det blir en "överraskning" Tack Bridesilly Jag har funderingar på att göra uppdrag till gästerna Ska man skriva det på andra sidan av placeringskortet? eller är det svårt att tyda? Eller ska man ha det under tallriken? Vad tycker ni?
    jag har köpt korten knäppgök från bluebox med knäppa uppdrag till gästerna som ska vara under tallriken. kolla där

www.bluebox.se/showinfo.asp&method=search
  • bridesilly
    fitforfight skrev 2008-05-01 12:49:28 följande:
    Dom hittade jag på lagerhaus.
    åh får titta där nästa gång jag är förbi en sådan butik
  • bridesilly

Va är det redan på väg? iiiiiih jiiipiiiii

• bridesilly
    fitforfight skrev 2008-05-03 11:24:27 följande:
    Nu e paketet på väg!!!! spännande !!
    har du något tracking number som du kan maila?
  • bridesilly
    fitforfight skrev 2008-05-05 10:25:54 följande:
    Ups va här precis med paketet ,men vi åkte på tull å moms på 191 kr ,men det hade jag inte hemma så han tog med sig paketet igen ;-( han kommer tillbaks senare idag
    va tog dom med sig paketet tråkmånsen där han kunde väl lämnat det till dig

nåja hur gör vi med dom pengarna? ska dom läggas på på fraktkostnaden eller betalar vi dom direkt?
  • bridesilly
    fitforfight skrev 2008-05-05 10:36:42 följande:
    vi lägger det på frakten tycker jag så böhöver jag inte hålla koll på så många överföringar
    okidoki, hojta till när du vet hur mycket pengar vi ska sätta in så gör jag det på momangen weeeeeeeee va kul skopor
  • bridesilly

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-05-05 11:22:32 följande:

Har dom REDAN KOMMIT??? WOW Det var inte sååå farligt i Tull ändå. Same here.. Bara hotja till Nu har jag snart mina mintisar *WHIIIEEE *
    ja kan du fatta va fort det gick jiiiiipiiiii glöm inte att visa bilder på mintisarna sen
  • bridesilly

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-05-05 11:25:17 följande:

Näää det kan jag verkligen inte Trodde inte de skulle komma på minst en vecka till Sa precis till min m2b NU HAR JAG SNART MINTISARNA :DNä det ska jag inte
    en fråga, bor inte du i närheten någonstans av mig? har för mig att jag läste det i någon tråd någonstans eller är jag helt ute och cyklar?
Svar på tråden bröllops lull lull