Inlägg från: Kärlek ger näring åt själen |Visa alla inlägg
  • Kärlek ger näring åt själen

bröllops lull lull

Ja jag hoppas det. Lite synd att ni ska behöva vänta för min beställning

OJ Fy faro vad dyrt... Jag är sugen på att beställa från Gojane men jag vet inte vad de tar i Frakt.. Plus att jag är grymt dålig på att veta hur man betalar

bridesilly skrev 2008-04-20 17:42:44 följande:
    Nej då det gör absolut inget. Tycker det är roligt att fler ville köpa tillsammans så det inte blir så attans dyrt att beställa från usa. Frakten från vissa företag kan vara skyhöga. Se bara på weddingmountain. 75 dollar Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-19 20:42:22 följande:

Jag hittar inte de skorna jag skulle beställa Snacka om boomer

Undrar med Jag sa igår.. Hoppas nu att sakerna inte dröjer allt för länge *är sååå nyfiken*

bridesilly skrev 2008-04-23 10:14:52 följande:
    Hur går det med vår planering? trodde jag kunde kolla statusen men det funkade ju inte ...man är ju tvugen att logga in hehehe och det kan ju bara fitforfight.

Ja det ska ju det

De hade inte kvar skorna jag ville ha blev så besviken... när jag äntligen tjatat på gubben att jag ville ha dem *Asg* (Han som har visa det var därför fast det var inte så mycket tjatande ändå *Skrattar*

bridesilly skrev 2008-04-23 10:19:54 följande:
    ja ska bli roligt när dom kommer sen. hur gick det med gojane?Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-23 10:19:19 följande:

Bridesilly men nu är det inte sååå lång tid kvar ca halva tiden

Precis.. Aha okej... jag har inte kommit så långt än *Skrattar*

Haha jag vill göra likadant men jag känner snarare så jag har gooott om tid *Asg*

Bridesilly.. såg att de fått tillbaka skorna *whiiee* Men nackdelen är den att jag har inget visa kort

Svar på tråden bröllops lull lull