Inlägg från: Kärlek ger näring åt själen |Visa alla inlägg
  • Kärlek ger näring åt själen

bröllops lull lull

Aha okej Då ska jag hålla koll på det nästa gång :)

Neri05 Jag fick mail ifrån dem med ordern och där fanns en adress som du kan följa paketet

Munchkin.. Hmm jag funderar iofs på om jag beställt för MÅNGA *S* hehe Kom på att jag tror inte vi behöver så många egentligen *S* men jag vet inte än...

Bridesilly nej det tycker jag inte.. de borde ju snart vara färdiga *tycker jag* Vi beställde väl den 16?? eller ?? då är det inte sååå lång tid kvar

Jaaaa precis!!! O jag menar såååååå jobbiga namn har vi ju inte :-P hehe

Jo det tänkte jag att jag skulle göra Vill ju så klart föreviga dem på Datorn *skrattar* Men vi kommer att trycka upp den på foto med. Och sedan göra ett bröllopsfotoalbum. Med allt pyssel m m som vi har gjort.

Ja det är klart Den enda som ser dem är ju jag o fitforfight *S*

Munchkin vet jag?? hehe *skojsar*

Vet ni vad jag kom och tänka på igår?? Som jag tänker lägga fram till alla gästerna (förutom näbben).. .

Samarin!!! Det är alltid någon som behöver det *s* Är det ingen av gästerna så lär det bli jag o gubben

hihi

Bridesilly det tror jag med. De var ju super söta på bilden Så jag är nöjd.. Enda jag oroar mig för är om jag skulle tagit blåa askar istället *S*

bridesilly vi tänkte på det med men eftersom vi vet riktigt hur det ser ut på toaletterna där än så blir det antagligen att vi har de på borden

Jag har köpt ett spaset någonstans där man fick med en söt liten korg. Så den kommer vi att använda om det nu blir att vi kan det

Ja det blev vita med blå blomma

Ja jag tror det med men eftersom bröllopstemat är blått så är jag liiite så... men det är nog bara nerverna som spökar för man inte vet hur de kommer att se ut *Skrattar*

Jag kommer att sätta ett blått band runt om den och stansa ut ett hjärta på placeringskortet och sätta fast på mintaskarna. På så sätt så är det ingen som vet hur det kommer att se ut hihi..
    kan slänga upp en bild imorgon på hur det kommer att se ut (hittade en Ozon mint ask som jag testade på)

bridesilly hehe precis det ska ju spegla en själv Jag tycker inte det är onödigt för det är nästan ALLTID det som fattas.. Vet själv när jag hjälpte en kompis vid en poker turnering och det kom fram en kille och fråga "ursäkta, ta inte detta på fel sätt, men oftast så har ni tjejer alvedon med er du råkar inte ha en på dig" Så det visar ju bara att det är en bra sak att ha. Dock så kan ajg inte ha det då jag är livrädd för att styvdottern kommer att pilla på dem. Så jag kommer nog att ha det i väskan eller något istället

Jag kommer att ta kort måste ju föreviga det

Hehe jo det kan jag göra. Ska föröska hinna med deti morgon annars så blir det på onsdag det kommer upp en bild.

Jag tror ni andra hinner före mig.. jag ligger sist i ligan

Svar på tråden bröllops lull lull