Inlägg från: Kärlek ger näring åt själen |Visa alla inlägg
  • Kärlek ger näring åt själen

bröllops lull lull

Precis.. det är nog det bästa med att ha det halvhemligt för ingen kan komma och säga att det är onödigt Asg :-d min mormor försökte när jag berätta att jag skulle ha brudklänning. För henne hade det räckt med en fin sommarklänning. Nu däremot så är hon såå nyfiken på vad jag nu har hittat för något hehe Hon har lärt sig att det är inte lönt att säga något

Plus att min pappa gav min m2b rådet "Ge henne allt hon vill till bröllopet.. så slipper du en bridezilla" hehe

Haha det är sant Det var det första han sa till honom när vi berätta att vi skulle gifta oss *S*

Nej jag berätta det för min mormor för jag ville berätta det för någon. Men nu så tycker hon bara det är kul med alla detaljerna

Haha visst är han
    Nja jag pratar bröllop med min tärna,m2b, er två arbetskamrater o min mormor. That's it.. ingen av dem vet egentligen hur det kommer att bli på bröllopet för jag hintar med olika idéer *S*

Smaaart Hehe

Jag har också sådana Jag köpte mina på Lagerhaus

Nu ligger bild på hur jag hade tänkt med placeringskorten o askarna (Det är med en ozon ask)

Och på en spargris som jag tänkte sätta vid godisbuffén på skoj (där bruden kommer att lägga pengar i istället för att äta godiset *S* )

munchkin asg Haha nääää vad får dig att tro det hehe Jaa vi har blått.. Allting går i ljusblått

Mm men frågan är om jag ska ha den på kortsidan eller på långsidan.. alltså banden.. Namnen kommer ju inte att synas hur jag än gör

Precis Det blir en "överraskning"

Tack Bridesilly

Jag har funderingar på att göra uppdrag till gästerna Ska man skriva det på andra sidan av placeringskortet? eller är det svårt att tyda? Eller ska man ha det under tallriken? Vad tycker ni?

Sitter och håller på med Festhäftet nu i brist på annat

YAY!!! Whiieee *hoppar o studsar* :-d Det gick ju fortare än en månad

Svar på tråden bröllops lull lull