Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
hejhej
kikar in så ni inte glömmer mig, hehe!
kul o träffa på dej o lasse i lördags pumpkin!
hejhej
kikar in så ni inte glömmer mig, hehe!
kul o träffa på dej o lasse i lördags pumpkin!
Annim:
Jag drömmer också mardrömmar jämt och ständigt om bröllopet..
Senast igår var det att jag först blev nedslagen och fick en blåtira, min mamma och min systers man åkte iväg med killen som misshandlade mig för att lämna honom till polisen vilket gjorde att dom båda missade bröllopet. Mina tärnor hade glömt bort att komma, likaså alla mina barndomsvänner.
Frisören hade tagit ledigt och tagit in en vikarie som var frisörstudent. Hon sprejade hela mitt hår stenhårt och gjorde helt fel uppsättning, en med små glitterklämmor (såna som barn hade på typ 90-talet) och sen skulle hon fixa till mina ögonbryn och tyckte jag var sååå hårig så hon vaxade hela mitt ansikte!!!
Underkjolen var helt pyts väck så jag såg helt vissen ut, och jag var sååå ledsen..
Drömmen slutade med att jag sa att jag var besviken för resten av mitt liv så jag tog min dotter och flyttade helt ensam till Krylbo!!
Vaknade helt svettig!
Fattar inte hur man kan få ihop det alltså...
Hur är det med er annars tjejer?? Allt klart inför våra stora dagar?
För vår del är det mesta fixat. Ska köpa lite till bordsdekorationerna, köpa trosor och strumpeband och så ska jag köpa fjädrar till min bukett. Vi har inte ens börjat med bordsplaceringen men det fixar vi lätt tror jag. Vi är några stycken som hjälps åt. Adam, jag och Elise åker ner till Göteborg på torsdag så vi har en vecka och en dag på oss att fixa resten.
Usch, ja så har vi lite kvar av festprogrammen att göra också.. Men inga större grejer, bara en presentation av bandet som ska spela på vårt bröllop.
åh, jag skulle också vilja ha strumpebandshållare, men jag tycker det är så jäkla obehagligt det blir nog vanliga stay ups med såndär klistrig kant. har letat överallt efter fina trosor och ett såntdär strumbeband, men inte hittat nått fint. jo på twilfit hade dom fint men inte min storlek kvar...
nån som vet vart jag kan hitta?
förresten, huuuuu så jävla nervös jag är!!!!!!!!!!
Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-06-10 20:32:04 följande:
Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-06-10 20:32:04 följande:
Nienna skrev 2008-06-10 21:00:55 följande: