Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Tjejer
JAG HAR GJORT DET KLANTIGASTE NI KAN TÄNKA ER OCH JAG HAR SÅ ONT I MAGEN ATT JAG HÅLLER PÅ ATT KRÄKAS...
Minns ni att jag skcikade förfrågan t ett band som tog 17.000 kr och var sex personer, som skulle ha reseersättning från växjö, mat åt sex personer och dryck åt sex pers under hela kvällen...
japp jag gjorde en FÖRFRÅGAN, sedan bokade jag bröderna berggrenson men kunde ej bestämma mig för hur stor del av kvällen vi ville ha underhållning.
En månad senare får jag ett mail med en förfrågan där det stod, hej anja, jag undrar om ni har bestämt er angående underhållningen den 19:e juli, varpå jag tar för givet att det är VÅRT band som undrar om vi bestämt oss för hur mkt underhållning vi vill ha och mailar t dem att jag tror vi endast vill ha underhållning på kvällen o ej vid middagen, varpå han skriver att vi prel-bokar det.
Nu får jag ett mail från honom med detaljer, där han skriver att de är sex pers som ska ha mat, en back m dricka osv...
jag inser att SHIT det är fel band... All kommunikation jag haft med, vad jag trodde var VÅRT band, har varit med FEL band.
jag har nu mailat det bandet och förklarat att allt blivit helt fel och att vi redan har bokat ett annat band och att jag hela tiden trott att det var detta band jag talat med.
Jag har även mailat VÅRT band och förhört mig om att vi fortfarande är bokade hos dem.
Nu får jag sån jä..la ångest. Vilken tabbe...
Jag har ont i magen ohc känner mig helt stirrig. Tänk om de inte har oss prel-bokade längre.
Men då borde de väl hört av sig...
Det sista de skrev t mig (det rätta bandet) var att vi preliminärbokade vårt datum, sen har jag mailat fel band under resten av tiden.
shit shit shit...
nog måste vi väl fortfarande vara aktuella för VÅRT band då, eller?
Shit tjejer, lugna mig nu...