Annim
jag ÄLSKAR ju oxå den låten... har länkat t den här inne någon gång vet jag för jag ville dansa första dansen till den.
Nu ska vi ju dansa vals och jag kan f..n inte avgöra vilka poplåtar/moderna låtar som det går att dansa vals till *asg*
Men åååhhh den ska ju definitivt spelas under kvällen iallfall Minnen, mmmm...
vi ska ha barnen med i både kyrka ohc på middag. Barnvakterna är placerade vid samma bord som barnen. Två barn till kommer att vara på festen, Daniels ena systers barn och de kommer att sitta vid det bordet oxå. De ska senare gå hem med samma barnvakter (Daniels andra systerdöttrar som praktiskt taget är vuxna, en på 18 år och två på 16 år) så de kommer att underhålla barnen, ta ut dem om det behövs, leka med dem osv. Barnen ska även få små bags med roliga grejor och godispåse har jag tänkt, så att de har liiite roligt. Typ små målaböcker ohc pennor/kritor, litet spel eller pyssel, någon leksak osv.
Det blir nog bra.
Vi har ju skrivit barnfritt bröllop men att VÅRA barn ska vara med har jag nog sett som självklart iochmed att det är VI som gifter oss. sedan får vi se hur länge de pallar med.
vid 22 när bandet börjar spela så ska dom ju definitivt inte vara kvar Då är det VUXENPARTY endast!!!
Systerdöttrarna ska ta med alla fem barnen hem så vi har huset för oss själv sen på natten. (vi ska ju ej sova på hotell då vår fest kommer att vara till kl.04, som vi har satt som sluttid, och vi tänker inte gå hem före någon annan )