Men det är inte så bråttom att få iväg korten när
man skickat save the date....
Jo vi har ju bara 92 bäddar....så det är viktigt att folk tackar ja/nej i godtid så att vi kan bjuda andra. För de vi inte har bjudit är egentligen inte folk som vi inte tycker om eller så...vi hade platsbrist så då fick det gå ut till de allra närmaste. Men säger nu folk nej så hinner andra få inbjudningar i god tid....Men dessa gör jag inte i pappersformat...vi mailar...orkar inte sitta och göra allt för hand igen, tog sån lång tid innan......Fan man borde be och få tillbaks korten av de som säger nej... ha ha ha
Pärlplattan II skrev 2008-04-15 14:08:11 följande:
Nu är en annan tillbaka - gissa om det började skina sol när jag kom in... OSA - hm.. Vi har ju inte ens fått iväg inbjudningarna vi (men, som sagt, de har ju fått ett savethedate), men osa blir 1 juni. Så de får inbjudningarna ungefär en månad och lite till på sig. Har hört (kanske för att jag vill ha hört det) att det är bra att inte ha föööööööööööör lång tid innan osa heller. Jag vet ju hur jag själv är, så jag hoppas på att alla kommer i tid, även om jag vet redan nu ett antal.Räkningar vill jag inte ens tänka på. Uäck.