Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
På måndag. Han åker direkt till jobbet, jobbar som vanligt och sen ska vi ner på stan och beställa brudbuketten
På måndag. Han åker direkt till jobbet, jobbar som vanligt och sen ska vi ner på stan och beställa brudbuketten
Tja, drömmen var ju pioner, men med tanke på hur vädret varit nu så finns det en STOR risk att det inte går att få tag i om en månad. Men hålla tummarna går ju I så fall blir det pioner, något grönt och kanske en orkidékvist. Till Lasse och marskalken blir det i så fall en pionknopp.
Själv då?
Okej, ja, det beror nog på vilken florist man går till antar jag... Men hon berättade också att det finns en sorts pioner som blommar senare under säsongen.
Ja det tycker jag, ca 800kr för buketten med brunt sidenband runt stjälkarna + Lasses coursage.
Hmm, fickringning från Lasse. Lät som att det var ett jäkla party
Jag har satt maxgräns på 1500-2000kr för blommorna, och det verkar vi ju klara
Tyckte du sa att ni hade allt klappat och klart med ekonomin? Då är det klart att ni ska skämma bort er
Vi bor ju kvar på festställets hotell efter festen, sen natten efter det bor vi på Hotell Diplomat (www.hoteldiplomat.se) inne i Sthlm och lyxar lite
Ah, prioriteringsfråga alltså
Ja, där kommer vi nog få det riktigt mysigt faktiskt! Längtar så! Och tänk, om 4 veckor håller vi på och festar som bäst
Japp, bara 4 veckor kvar idag. Helt galet!
Klara och klara, nja, det vet jag inte. Men vi har koll på saker och ting i alla fall
Japp, jag är här
Pratade just med en hyfsat onykter sambo, som verkar toppennöjd över sin dag och den kommande natten De har lirat paintball, badat i havet och smällt upp ett militärtält vid havet där de ska sova i natt. Nu satt de och snackade, drack en massa och poppade musik så jag trodde att trumhinnan skulle spricka på mig