-
-
Jag har faktiskt mått riktigt dåligt av värmen i helgen också, inte kunnat sova för att det varit för varmt, inte kunnat röra mig typ för att minsta lilla rörelse får mig att svettas. Blir så jobbigt när man inte kan komma undan på något sätt - vår lägenhet är ju lika varm som luften ute
Men jag tycker synd om Kirunaborna som vaknade upp till minusgrader och snö imorse alltså... -
Heeej Maggies! Snart dags för första bröllopsdagen - hur känns det?
-
Maggies: Förstår det
Ni vaknade inte upp till snö imorse hoppas jag? Eller vänta, ni bor kanske i Ume nu? -
Skönt att ni slipper snö i alla fall Ska faktiskt upp till Skellefteå till helgen, så då blåser vi ju förbi Umeå med lastbilen
Japp, jag är supernöjd -
Lasse jobbar ju på Scania nu och har precis tagit lastbilskörkort, så vi lånar en lastbil av Scania - gratis Ska på bröllop och alla andra alternativ kostade multum. Mycket bättre att låta jobbet betala allt
-
EnaOline: Det är inte bestämt när det kommer att dra igång med PLUS, men snart i alla fall. Själv har jag aldrig förstått det där med att spärra människor från ens sida, men alla är vi olika
Maggies: Eller hur? Trevligt med gratis semester
Anja: Trevligt trevligt -
Låter läskigt Men nej, jag har ingen sån efter mig som tur är Och vad gäller andra snokande människor så tänker jag bara att det jag inte vill att folk ska veta om mig, det lämnar jag heller inte ut på nätet
-
Nej det förstår jag.
-
Nienna: Inte vara sån nu, klart ni HINNER!