Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Haha, nej, det förstås
Konstig fråga kanske, men "kan" man ha hipsters/boxers till strumpebandshållare, eller ser allt annat än string konstigt ut? Vad tycker ni?
Haha, nej, det förstås
Konstig fråga kanske, men "kan" man ha hipsters/boxers till strumpebandshållare, eller ser allt annat än string konstigt ut? Vad tycker ni?
Men åh så skönt att ni svarar så, jag gillar inte heller string (längre) utan använder mycket hellre hipsters Tyvärr fanns inga vanliga hipsters till det här setet, men "shortsen" blir det nog (de olika trosorna finns längre ner på den här sidan www.bravissimo.com/products/lingerie/dressing-up-solutions/panache/strapless-bras/pne9-details.aspx)
Ja, visst var de? Ska ta och beställa imorgon, riktigt vrakpris för hela setet ju
Guuud så segt BT är!
Ja, en del inlägg tycks försvinna ut i tomma intet. En del försvinner t ex när BT hänger sig, då registreras det att det skrivits ett, men det finns inte med i själva tråden. Det kan också vara så (om än mer sällan) att nånting i inlägget gör att det stoppas i ett spamfilter, och då registreras det också men visas inte.
65 är nästintill hopplöst att få tag i om man inte beställer från England eller USA. I Stockholm tror jag det finns 3-4 butiker som har den storleken, och då är det inte stort utbud de har heller.
Jag är så sjuuukt sugen på att göra en morgongåvefotografering, men det är lite tajt om både tid och pengar så... Det får bli sen nån gång helt enkelt.
Nu försvann det ett inlägg till
Dags för sängen nu tjejer, hörs imorgon!
Ja, det får man. Vad har hänt Englali?