GME
de som är kvar för oss vet vi att typ 4 st kommer... Resterande 10 har vi INGEN aning...
Allihopa är på Daniels sida...
Fyra av dem är vi 99,9% säkra på att de inte ens kommer höra av sig, än mindre komma (sk gamla vänner t daniel). Han är så jä..la besviken på sina gamla vänner. Jag lider m honom. FAttar inte hur folk kan vara så ruttna.
Daniel var jä..ligt rolig förr, en riktig festprisse, de hängde i samma gäng, de hade ruskigt roligt tillsammans. Nu när Daniel stadgat sig har han lixom slutat hänga m dem och slutat FESTA på samma sätt som tidigare och sakta men säkert har de slutat höra av sig. Daniel har ju inte heller hört av sig visserligen, men han trodde nog att de skulle komma på hans bröllop. Han bjöd ju dem av en anledning lixom. Han känner väl att han hört av sig jä..ligt lite (men dom har ju inte heller hört av sig lixom).
Två av dem är jag otroligt förvånad över, för dem har han trots allt kontakt med och de hjälpte oss nu när vi flyttade t radhuset och det var inte alls länge sen Daniel faktiskt var ute med den ena av dem.
helskumt...
När daniel frågade honom om han och hans flickvän inte tänker osa snart så blev han riktigt sur och sa något i stil med att det var ett jä..la tjat coh att han inte kunde osa för han inte vet vad som händer i sommar...
EEehhhh...
Ja, ärligt talat så blir jag bara glad om de inte kommer. men jag blir arg å daniels vägnar. för han är en sån jä..la bra vän, ställer alltid upp, är så jä..la sjysst och hjälpsam. Grrrr....