Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Nu har älsklingen bokat en blå lastbil med svart skinnklädsel till bröllopet
Nu har älsklingen bokat en blå lastbil med svart skinnklädsel till bröllopet
Chefen har skickat ut en förfrågan om vilka som kan stanna och jobba över några timmar nästa onsdag - eh, inte jag va? Jag ska ju stå och baka tårtor då! Tur att det inte var obligatoriskt...
Spelar ingen roll vad de förväntar sig - jag drar som en avlöning när arbetsdagen är slut
Japp Kommer liksom vara nog stressad ändå...
Åh så lycklig jag är nu, morfar kommer på vårt bröllop! Det har varit osäkert hela våren eftersom han blivit sämre och sämre i sina leder och med sin Parkinson, så det har känts jättejobbigt och deppigt. Men nu har han fått en ny och fin rullstol så nu känner han att det känns OK att komma! Så imorgon skulle de åka till Östersund och köpa en ny kostym
Snitte: Ja, från kyrkan till festen och lite däremellan (åker inte direkt till festlokalen)
Fniss, min moster är ju helt underbar - nu är hon ute på feststället och styr och ställer och kollar upp precis ALLT inför bröllopet. Saker som jag nog aldrig hade kommit att tänka på Så skönt att kunna lita på att hon fixar och donar medans jag kan jobba på!
Snitte: Ja, vi köper allt via stället, gick inte att fixa på annat sätt. Men det får det vara värt.
Anja: Spännande!
Jättesöt Nienna!