Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Vi håller tummarna
Vi håller tummarna
Suck och pust, var tvungen att göra om bordsplaceringen eftersom det visade sig att mittentungan inte kunde vara så lång som jag tänkt mig, så nu har jag suttit och ändrat alla nummer i gästpresentationen också. Men nu tror jag att det ska stämma i alla fall
Englali: Förstår dig, vi körde ju 81 mil upp och 81 mil ner förrförra helgen
Suck och pust, var tvungen att göra om bordsplaceringen eftersom det visade sig att mittentungan inte kunde vara så lång som jag tänkt mig, så nu har jag suttit och ändrat alla nummer i gästpresentationen också. Men nu tror jag att det ska stämma i alla fall
Bah, blev visst något fel
Mamma berättade just att hon hade skvallrat för mormor och morfar vad jag hade skrivit om honom i gästpresentationen, och det var efter det som det blev bestämt att han skulle komma på bröllopet!
furillen: Ja det verkar ju som så!
Flamora: Ja men det kändes väldigt viktigt för mig att förmedla hur jobbigt det var
Nu ska jag sova, hörs imorgon tjejer!
Godmorgon!
Åh Anja, kan du inte inboxa er låtlista till mig? Jag/vi behöver INSPIRATION!
Anettan: Haha, stackars tärnor
Servettvikningen blev ju jättebra!
Godmorgon frun!
Måste säga att jag blev galet nöjd med hårfärgen!