Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Ja Anja, visst var det mysigt på stan (Tack själv)!!! Helt otroligt att man så sällan tar sig dit.
Blev Emil glad för korten???
Ja Anja, visst var det mysigt på stan (Tack själv)!!! Helt otroligt att man så sällan tar sig dit.
Blev Emil glad för korten???
Det är bara så att alla människor inte förtjänar att vara föräldrar.. Hur vet du att han fått inbjudan?
Jag lovar lämna full rapport till er när vi varit där..
... Så ni vet vad ni har att vänta er..hihihi
Usch, vad dålig stil!! Man undrar verkligen hur en del människor är funtade.. Man ska ju glädjas med sina barn... Väl???
Jag förstår att du är glad för dina småsyskons skull, för du verkar fullt normal... Men det är även ok att tycka synd om sig själv emellanåt, i allafall när man känner sig orättvist behandlad tycker jag.
Tror du inte att han kommer dyka upp på bröllopet då?
Sitter och tittar på min klänning och bara längtar tills jag får åka och hämta hem den!!!
www.nixa.se/nixa.htm
Den som syns där på första uppslaget.. Kanske syns bättre här??
www.nixa.se/nixa.htm
Nää, det blev tydligen inte nån bättre bild, men det är den klänningen i alla fall... Längtar så..
Pumpkin, jag förstår hur du menar.. Men förmodligen tycker han väl att han anmält sig om han lovat att han kommer.. Lite manligt, i stil med att "jag älskar dig tills jag säger nåt annat".... hmm