Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Nu sticker jag och jobbar.
Håll mig sällskap här inne ikväll...
Ha e bra dag i den underbara solen!
Kramar!
Nu sticker jag och jobbar.
Håll mig sällskap här inne ikväll...
Ha e bra dag i den underbara solen!
Kramar!
Psst... vi ligger just nu höst i budgivningen på huset när den stoppades för helgen. Känns bra! 1270000... hoppas o ber att det inte ska dra iväg all världens väg!
Pumpkin: Haha, jo jag förstod... du lät så härligt överraskad bara så jag kunde inte låta bli
Japp, det känns toppen! Men tydligen är det två fam. till som funderar över helgen om de ska vara med eller inte. Fast de vet å andra sidan inte om de buden som är lagda... när de får reda på det på måndag så drar de sig förhoppningsvis ur... eller hur!?!
Flamora: Men är inte det lite tidigt med möhippa... för ni gifter väl er i juli??
Flamora: Aha... men då förstår jag! Annars är det ju lite väl tidigt, men de har ju inte mkt mer att ge på! Du kanske ska gå o lägga dig tidigt ikväll... morgondagen kan bli låååång
Bellanote: Men tror du inte de ordnar en möhippa åt dig?
Själv hoppas jag att jag slipper. Vill helst bara ha en mysig dag/kväll (räcker) med nära tjejkompisar. Behöver inte vara ngt spec. god mat o härliga minnen räcker långt!!
Gah... vart är ni ikväll tjejer!?!
Asså du ÄR här... åh jag är seg. Funderar på om jag ska gå o lägga mig, ska trots allt upp i morgon o jobba. Men det känns så tragiskt en fredagskväll...
Gör ni andra ikväll då?