Här hade vi oxå en jättemysig midsommar, men jag gick så klart upp ALLT jag gått ner 2,5 kg, bara på en dags ätande (vätska jag vet) så idag är det pulver igen...
Nu ska jag inte göra några avbrott, blir bara så jä..la dumt. Ivan fyller år på tisdag och jag ska baka tårtor och sånt, f..n så jobbigt jag tycker att detta är.
Jaja...
vi firade här hemma. Daniel slavade i köket som vanligt, och jag låg på soffan, haha... Hemskt va, men jag kan inte hjälpa det.
Han är så duktig och organiserad så han gör det ändå mkt bättre än jag (eller alltså jag gör det ju lika bra om jag är tvungen men nu är jag ju inte det.) Min syrra hjälpte honom duka av borden iallafall, medan jag låg o klagade om hur mätt jag var.
Vi var 6 vuxna och 6 barn. Fler hade inte fått plats hos oss typ... Såklart regnade det ju så vi kunde inte sitta ute. Är väl tradition på midsommar känns det som.
Maten var underbar, vin, öl, champagne o jordgubbar och en MASSA godis. Tror vi hade 3 kg smågodis typ. Läskigt sötmättade var vi iallafall...
Det blev en mkt lugn midsommar, alla hade barn utom en tjej som hade hund och skulle åka iväg till blekinge på kvällen så det blev en ganska tidig kväll. Jag ohc älsklingen avslutade kvällen framför tv:n och hade lite trevligt på tu man hand.
har blivit mkt sånt denna helgen. Har varit en riktig myshelg. Igår var det bara lek m barnen och hyra film och sitta och mysa framför tv:n och annat, sen grillade vi coh hade supermysigt. Mycket korsordslösning har det blivit oxå och läsande för min del.
Läste en bok i helgen, så jä..la bra, rekommenderas varmt:
Brunstkalenderna av Emma, nånting...
Såååå bra, en riktig mysbok om relationer och annat... Åååhhh sååååå bra!!!
Så, en helg helt utan bröllopstema för oss, jag har inte gjort ett skit...
Nu har jag lite panik för jag går ju på mitt 100%-iga schema from denna veckan, jag har inte hunnit NÅNTINT känns det som. Har ju TUSEN saker kvar!!!
Gulp!