Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Ja jag ska.... Problemet är ju nu min hälsporre ju... Ni fattar inte hur ont jag har!!!! Och så ska någon klydda med mina fötter AJ!!!!
Ja jag ska.... Problemet är ju nu min hälsporre ju... Ni fattar inte hur ont jag har!!!! Och så ska någon klydda med mina fötter AJ!!!!
Så ja nu ska man räkna kassa o gå hem... Synes sen i kväll när ungarna har lagt sig...
Tja!!!
Go morrn tjejer..
Nu har jag en kabel till vår bärbara igen. Kom hem i fredags middag efter möte på jobb. Då har det lilla hundkräket tuggat sönder vår ladd kabel till datorn!!!! Fanskap.... låg i tusen bitar....
Igår kväll var jag på nytt möte och då köpte jag en ny kabel där... Vill ju gärna inte köpa den någon annanstans då jag får den billigare på jobbet ju..
Jag har köpt tictacs som jag ska ha som favors. Ska lägga in bilder sen får ni säga vilken som e bäst....
Fick vårt första nej igår fast det visste jag iofs... Dom åker till kroatien varje år... Och det är stående veckor... Lite tråkigt. Hon försökte ändra men dessvärre gick det inte...
Ja ha... Då ska man väg o serva bilen.. Trodde det var imorrn... FAN!!!
Så jävla drygt... Men tyvärr måste det göras... Får se hur många tusen lappar som åker nu då... Det är en sådan 12000 mils service... Bara d inte e en sådan stor o dyr...
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-14 09:56:55 följande:
Pärlplattan II skrev 2008-05-14 10:54:55 följande:
Det är ett iveoryfärgat presentpapper som jag köpt på gallerix. Ser nästan ut som tapet även tjockleken... Blev helt såld på det.
Ja det är ljusgrönt organzaband jag har på det.