Inlägg från: Brud 080524 |Visa alla inlägg
  • Brud 080524

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Kan säkert funka att använda medan man tittar på tv. Frågan är ju bara om den verkligen gör så mycket skillnad... Är skeptiska till sådana produkter som du kankse hör!

• Brud 080524

Ok go for it! Om du nu gillar den på gymmet så kanske denna funkar super också!

Var det någon som hade använt sig av iron on papper som jag frågade om igår?

• Brud 080524

Ja det är inte bra att köpa sådant på impuls. Riskerar att bara hamna i garderoben och ta plats....

• Brud 080524

Godmmorgon! I helgen blev jag hippad!

var en helt fantastisk dag som blev precis som jag hade önskat!!! Länge sedan som jag skrattade så mycket!

• Brud 080524

Blev kidnappad tidigt på morgonen och utklädd. Sedan förd till Göteborg där champangefrukost väntade hemma hos syster.

Därefter var vi och dansade linedance. Grymt roligt!!

Åt lunch och begav oss till Inomhusbeachen i göteborg där vi satt i solstolar och drack paraplydrinkar och mös.

Därefter blev det middag och karaoke! Gick inte och la mig förrän klockan 4!

• Brud 080524

Det var verkligen underbart!

Jag fick ha hawaii skjorta, rosa solhatt med slöja på samt lila glasögon! Jag var grymt snygg!

• Brud 080524

Jepp, sambon ville knappt släppa iväg mig när han såg hur snygg jag skulle vara!

• Brud 080524

Eftersom alla inte kunde vara med i lördags så blev jag förvarnad om att det nog kommer bli en möhippa till.... Jag som hade räknat med att all tid var min nu fram till bröllopet!

• Brud 080524

Jepp... Bara 33 dagar kvar nu! Gud vad tiden går fort....

• Brud 080524

Ja det känns det ju nästan som när man tänker på allt man har kvar att göra! Blir lite stressad!!!

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.