Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Anettan - Jag håller med! Fy vad hemskt! Förstår att du är arg!
Här är det mest hockey som gäller, jag är helt slut efter kampen med korten..
Anettan - Jag håller med! Fy vad hemskt! Förstår att du är arg!
Här är det mest hockey som gäller, jag är helt slut efter kampen med korten..
Jag är heller så förtjust i grädde jag, liiiiiiiite, men bara lite. Däremot moussetårtor. Gärna chokladmousse...
Ananaspaj.........
Anja - Fresta inte mer.. Jag blir galen.
Lördag - beroende på om det blir SM-guldfest eller ej, kanske jag kan joina er på lördagkväll.
Bellanote - Vi har kommit fram till att det blir firande BÅDE fredag och lördag. Enkelt.. Vi ska se matchen i Mullsjö i morgon, nämligen, så då är det förmodligen ingen som kan köra in, utan vi får ha partyt där. OM det nu bir något firande *pepparpeppar*
Nienna - såg du inte mitt "pepparpeppar"??
Jag tror också det blir kamp, det tror jag, men jag håller alla tummar och tår för att det blir vinst i morgon!
Bellanote - Nej, det är ju det som är lite skralt här, men, ja... Vi bor ju iofs i stan, men man skulle ju gärna ta en öl eller så ute, men vi får väl se. Oavsett så är det roligt med fest!
Nienna - Aha... Man vågar ju inte ta något för givet. Läste i dagens tidning att Färjestad/Karlstadledningen tog för givet att de skulle vinna när det stod 3-2 till Färjestad mot HV, sen tog HV guldet och de stod där med tårta och kalas men utan SM-guld.
Brud 080524 - Jajjemän! Jag. Jag hoppas du har rätt!
Hej - nu har jag som vanligt inte hängt med igen...
Igår var vi vid vår festlokal - det kommer bli SÅ fint när det är sommar!!
Fasen - jag har legat av mig SÅ mycket när jag låg inne. Har inget behov av internet överhuvudtaget längre - det är ju FRUKTANSVÄRT!!! Istället gör jag massa annat, typ, tvättar, går promenader, kollar på TV (ja, det är ju mycket bättre än datorer), diskar, städar och pular med festliga ting (till bröllopsfesten). Seriöst - alltså, det rä ju naturligtvis hemskt roligt, det tycker jag verkligen, att liksom ha ett liv, men ett liv innebär ju inte nödvändigtvis att man HELT måste sluta hänga här - det är ju inte som att jag vantrivs här - jag får lägga in det på mitt veckoschema.
Pumpkin - Fasen vad jobbigt, speciellt som han blir ensam. Vi ska ju ha med barn, tänkte skaffa en pappersduk och kritor och sätta dem vid ett eget bord i samma rum, så kan de rita när de får tråkigt, men det är ju kanske inte riktigt enkelt att göra för er... Har å andra sidan inget annat tips heller, utöver de som redan givits.
Gooood morning!
Vill också höra om möhippan!! (fast du kanske inte har vaknat än... )
Var ute en sväng igår, premiärutgång efter att jag kom hem - det var roligt, men jag blev trött fort... Det känns konstigt att inte orka, fast skönt att kunna säga stopp och gå hem. MEn, det var ju första gången, så med lite träning ska jag n og klara ut det också!!
Idag ska mina småsyskon komma - tror jag - ska bli roligt att träffa dem lite, de gillar att pyssla med alla mina pysselgrejer.. Nu kom de, och nu verkar det bli full fräs!!!
Tro, hopp och kärlek var väl bra idé tycker jag! Gillar inte riktigt kyrkbilden - och bara korset känns inte heller helt hundra tycker jag.
Det där är väl ett ständigt problem annars - engagemanget. Här är det såhär: "Ja, Peter, då kan ju du ansvara för det" "Javisst!! Inga problem" En månad senare "Ja, jag ska kolla det" alternativt "Just det, det har jag glömt" alternativt "Va?! Skulle jag.....????"
Nu har våra inbjudningar gått ut! Ska bli mycket spännande och se vad det blir för resultat..
... och apropå vem som ska fixa: Jag har nu bokat hotell - så vi har någonstans att ta vägen, eftersom vi lånat ut lägenheten... Tror någon att det ens fanns någon reflektion hos herrn???
Bellanote - Blev till slut Stora hotellet, bäst pris och ja - allt sånt där..