Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
EnaOline oj, stackars dig!!!! fy fan vad hemskt! vilken otrolig tur att du försäkrat den dock. såna tillfällen vill man ju verkligen tro på karma, eller hur?! galet lågt att sno nåns bröllopsklänning!
jag har varit i väg till Alingsås på min m2bs kusins bröllop. var riktigt riktigt fint. men måste ju erkänna att jag tänkte på mitt eget bröllop 98% av tiden. :D satt hela dagen / kvällen och gjorde noteringar i huvudet. så ska vi göra, men inte så. vad kan man hoppa över och vad kan man sno helt enkelt! :D
känner mig rätt nöjd med många av våra val. och galet stressad över allt vi har kvar, jag kan knappt fatta det men nu är det exakt 7 veckor kvar till vår bröllopsdag......... wiiiiiiii...
åh, förrsten! fick ett så otroligt bra tips av en av gästerna vid mitt bord!!! vi tänkter sno det rakt av! istället för gästbok, videohälsning eller allt sånt man kan ha för gästerna att lämna sina hälsningar så lade de fram papper + kuvert. gästerna fick skriva något, lägga i kuvertet och sen skriva på kuvertet när det skulle öppnas. tex imorgon, ettårsdagen, efter andra barnet osv. han och hans fru öppnar fortfarande små brev från sitt bröllop nu 7 år senare och kan tillsammans minnas sin dag! fint va?!